Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fornøyd så langt, dog litt lite brukervennlig app. Skulle gjerne hatt pushvarsler om når strømprisen er lavest.
Tusen takk for god tilbakemelding Gro, og at du tok deg tid til å kommentere på appen vår. Den ble lansert tidligere i år og er egenutviklet, og vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger vi får på den. Vi tar innspillet om pushvarslene videre internt, og ser om vi får til noe lurt her.
Jeg overførte fra Hafslund etter elendig kundebehandling der og trodde jeg inngikk en spotprisavtale med Ishavskraft og en god avtale. To ganger i vinter sendte jeg epost med spørsmål etter svært høye strømregninger i en 70kvm leilighet. Det viser seg nå etter seg ar dette var en innkjøpsavtale som var langt dyrere enn spotpris. Jeg har regelrett blitt ført bak lyset og ikke anbefalt å bytte tross spørsmål. Svært skuffet og anbefaler ikke dette selskapet.
Hei. Det var svært leit å høre om din opplevelse. Vi vil gjerne se nærmere på saken sammen med deg for å eventuelt rette opp det som har blitt feil. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected]
Har god erfaring med Ishavkraft, veldig oversiktlige faktura og pålitelige. Ettersom strømmen har blitt dyr, får jeg tilbud om billigere strømavtaler fra andre leverandører. Håper Ishavkraft kan matche dette
Hei, vi håper å kunne ha en så god avtale at du fortsatt ønsker å være kunde hos oss.
Svindel. Styr unna. De rotet med fakturaen. Sendte fakturaen til meg for sent. Så kom det purre gebyr for den fakturaen som de sendte for sent, på neste fakturaen jeg motokk. Jeg ringte og forklarte situasjonen, det gikk bra. Men én mnd senere kom det inkassovarsel på purre gebyret. Og når jeg byttet kraftselskap, så gikk regningene betraktelig ned, uten at strømforbruket sank tilsvarende.
Hei Ola, dette var leit å høre. Så lenge vi har lovet deg å ordne opp i en sak så skal vi stå for det. Hvis du ikke har fått ordnet opp i det inkassovarselet ennå er det fint hvis du kontakter oss på [email protected] slik at vi får sjekket dette.
Det er det mest seriøse selskap jeg har hatt. Jeg har ikke mer og si.Mvh Knut S.
Hei, og takk for gode ord. Vi skal være seriøse og behandle våre kunder ordentlig, og vi er glade for å høre at du har gode erfaringer med oss.
Jeg har vært kunde hos Ishavskraft i rundt 2 år. Før det har jeg hoppet på tilbud gjennom kjøp av elektroniske duppeditter, og har fått meg strømsjokk, økonomisk. Jeg har et nytt hus, og strømleverandøren jeg hadde sendte meg like høye regninger som da jeg hadde byggestrøm. Husker ikke hvordan jeg fant Ishavskraft, men det var ryddig. God service, alt på en regning, du får ikke nettleien fra et annet selskap. Idag ringte jeg Ishavskraft igjen, for jeg har jo fått med meg strømsjokk nummer 2, skyhøye priser. Jeg har nå fått avtale om fastpris på strøm med binding på 3 år. Det skremmer meg ikke, for jeg har ikke tenkt å bytte, om de ikke finner på noe tull da! 😂Sender en hilsen til dama på kundesenteret deres. Hun var hjelpsom og ga meg en god deal. 👍
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Inger 😊 det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør.
En bra app med fine detaljer om forbruk og kostnad. JEG ER MEGET GODT FORNØYD.
Takk for hyggelige ord Jan. Det er veldig fint å høre at du er meget godt fornøyd med oss som din strømleverandør.