Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
hei jeg fikk tre eller fire ganger telefon samtale fra samme person at han skal gi meg billigere tilbud ikke minst uten fastledd 100 kr hver måned , så jeg har en app som tar opp alle samtalene mine hverdag så kanskje det er på tiden at jeg skal den med dem på alvor siden jeg har sett i første fakturaen veldig tidelig 100 kr i fast ledd også .
Hei Raouf. Her må det ha oppstått en misforståelse, for dette høres helt klart ut som om det er fastleddet fra netteier, og derfor ikke noe vi som strømleverandør kan påvirke. Vi har ingen avtaler med fastledd på kr. 100,- hver måned. Håper du kan kontakte oss på [email protected] eller ringe oss på 77612000 slik at vi kan finne ut hva som har skjedd. Ha en fin dag.
Hold dere unna. Jeg har min fast avg gjennom Eidsiva og med ishavskraft ble denne på over 200 kr mer for mindre brukt strøm enn forrige mnd? Dem er ikke ærlige når dem tilbye strøm. Jeg ble lovet mye billigere strøm enn hva jeg hadde når jeg byttet. JEG SKAL IKKE HA DEM
Hei Tove I. Det hørtes svært merkelig ut at din faste avgift gjennom Eidsiva skulle bli dyrere med oss som strømleverandør og vi er sikre på at dette må være en misforståelse. Håper du kontakter oss på [email protected] slik at vi får en mulighet til å sjekke dette nærmere.
Byttet til Ishavskraft i mars, MEGET fornøyd KAN anbefales på det sterkeste.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Men det kom egen faktura fra Lyse på nettleige og fast avgift. Derfor nytta eg min angreretten eg fekk når avtalen vart oppretta.
Hei Magne. Beklager at dette ikke ble helt som forventet. Vi har dessverre ingen avtale med din netteier om å videreformidle deres nettleie helt ennå, men håper på å få det på plass i framtiden. Fint om du har muligheten til å sende oss en e-post angående dette til [email protected] så kan vi ta saken videre internt, for å sørge for at det ikke oppstår slike tilfeller i framtiden.
Veldig gode priser, ble godt fornøyd med avtalen jeg fikk. Jeg hadde vært mange år hos en annen leverandør, men der ble jeg rett og slett lurt med masse ekstra tilleggstjenester jeg ikke hadde bruk for.
Hei Lise, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av at det skal være enkelt og greit med strøm, uten unødvendige tilleggsprodukter, og håper du fortsetter å være fornøyd med dette. :-)
Veldig fornøyd med bytte av strømleverandør. Halve regninga passer utmerket. Ryddig og greit firma å bytte til. Lett å få tak i kundeservice på telefon.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Anne :-)
Selger kontaktet meg per telefon og overtalte meg til å gå over til dem. Jeg ba da spesifikk om Spotpris avtale og trodde jeg hadde det før jeg etter en periode sjekket nøye gjennom efaktura i detalj og var veldig overrasket over dette. Vil anbefale alle som bytte til nye strømleverandører å sjekk nøye faktura og sammenligne tidligere strømselskaper. Det er altfor mange useriøse aktører som ikke har livets rett. Er det mulig at lille Norge kan ha over 1000 ulike strømselskaper? Helt unødvendig og misbruk av arbeidsressurser vi kan ha andre steder.
Hei Johnny, og beklager at dette ikke ble som du forventet. Vi er veldig opptatt av ryddighet og at våre kunder skal få den avtalen som ble bestilte, uten andre overraskelser eller tilleggsprodukter. I alle våre tilbud og bestillingsbekreftelser fremgår det tydelig hvilken avtale du får - og hvis du har bekreftet at du skulle ha spotpris er det helt klart det du skulle fått. Fint hvis du kontakter oss på [email protected] så sjekker vi gjerne saken nærmere.