Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Byttet til Ishavskraft i mars, MEGET fornøyd KAN anbefales på det sterkeste.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-)
Men det kom egen faktura fra Lyse på nettleige og fast avgift. Derfor nytta eg min angreretten eg fekk når avtalen vart oppretta.
Hei Magne. Beklager at dette ikke ble helt som forventet. Vi har dessverre ingen avtale med din netteier om å videreformidle deres nettleie helt ennå, men håper på å få det på plass i framtiden. Fint om du har muligheten til å sende oss en e-post angående dette til [email protected] så kan vi ta saken videre internt, for å sørge for at det ikke oppstår slike tilfeller i framtiden.
Veldig gode priser, ble godt fornøyd med avtalen jeg fikk. Jeg hadde vært mange år hos en annen leverandør, men der ble jeg rett og slett lurt med masse ekstra tilleggstjenester jeg ikke hadde bruk for.
Hei Lise, og tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er opptatt av at det skal være enkelt og greit med strøm, uten unødvendige tilleggsprodukter, og håper du fortsetter å være fornøyd med dette. :-)
Veldig fornøyd med bytte av strømleverandør. Halve regninga passer utmerket. Ryddig og greit firma å bytte til. Lett å få tak i kundeservice på telefon.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Anne :-)
Selger kontaktet meg per telefon og overtalte meg til å gå over til dem. Jeg ba da spesifikk om Spotpris avtale og trodde jeg hadde det før jeg etter en periode sjekket nøye gjennom efaktura i detalj og var veldig overrasket over dette. Vil anbefale alle som bytte til nye strømleverandører å sjekk nøye faktura og sammenligne tidligere strømselskaper. Det er altfor mange useriøse aktører som ikke har livets rett. Er det mulig at lille Norge kan ha over 1000 ulike strømselskaper? Helt unødvendig og misbruk av arbeidsressurser vi kan ha andre steder.
Hei Johnny, og beklager at dette ikke ble som du forventet. Vi er veldig opptatt av ryddighet og at våre kunder skal få den avtalen som ble bestilte, uten andre overraskelser eller tilleggsprodukter. I alle våre tilbud og bestillingsbekreftelser fremgår det tydelig hvilken avtale du får - og hvis du har bekreftet at du skulle ha spotpris er det helt klart det du skulle fått. Fint hvis du kontakter oss på [email protected] så sjekker vi gjerne saken nærmere.
Hei, byttet til Ishafskraft da de var rimelig på Forbruker oversikten. Selger lovte meg vel 5 % rabatt på strøm hvis jeg byttet selskap. Har nå fått første faktura, men den viser ingen rabatt??
Hei Erik J, og beklager hvis det har oppstått en misforståelse i forbindelse med salget. Hvis du kan sende oss en epost til [email protected] med din kontaktinformasjon og kort beskjed hva det gjelder følger vi gjerne opp denne saken med våre selgere. Håper å høre fra deg.
Føler oss lurt inn i en avtale der vi ender opp med max pris Mens "resten av Norge" feirer laveste pris på strøm, endte vi opp med høyeste pris.
Hei Bjørn og beklager opplevelsen du har hatt. Ut fra det du skriver kan det høres ut som om du på et tidspunkt har tegnet en fastprisavtale hos oss. Fastpris innebærer at du får samme pris i ett eller tre år uavhengig av hva som skjer i strømmarkedet. Fastpris kombinert med en historisk prisnedgang er dessverre en dårlig kombinasjon. Det å tegne fastpris kan sammenlignes med å binde renta på et lån, hvor et ønske om forutsigbarhet bør veie tyngst. Man kan imidlertid ikke vite om det var et smart økonomisk valg før avtaleperioden er over. Hvis du har spørsmål, eller dette ikke var tilfelle med din avtale ber vi deg kontakte oss på [email protected] for nærmere avklaring.