Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble oppringt av en selger fra selskapet som lovet en moderat makspris for vinterstrøm. Det hørtes bra, og jeg slo til. Så gjør altså Ishavskraft det som desverre mange andre tilsvarende selskap har gjort til glansnummer: ved første anledning settes jeg over til på en av de dyreste avtalene i bransjen! Og uten at jeg har inngått noen ny avtale eller har tillatt avtalen. Nå har jeg betalt for mye for lenge, og har forlatt Ishavskraft. Men er en slik virksomhet virkelig lov?
Hei Odd, og takk for at du gir beskjed. Dette kjenner vi oss ikke igjen i, siden vi ikke tilbyr avtaler med maksprisgaranti siden dette som oftest bare et fordyrende tilleggsprodukt. Vi selger kun spotprisavtaler, så vi får det heller ikke til å stemme at du er blitt satt over til en av de dyreste avtalene i bransjen. Vi håper at du kan kontakte oss på [email protected] eller 77612000 slik at vi får undersøkt denne saken og gitt deg en forklaring på hva som har skjedd.
Løssningsorientert og lokalt eid og tilfører lokalsamfunnene mye.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ove :-) Det er viktig for oss å finne gode kundeorienterte løsninger uansett hva vi blir kontaktet om. Godt å høre at din erfaring med oss støtter opp om dette.
Enkelt og best. Flinke selgere, holder det de lover og god pris. Skjønner meg ikke på de dårlige omtalene, er nok kun fordi folk ikke forstår seg på spotprismarkedet. Jeg elsker ishavskraft.
Hei Eivind. Det var en veldig fin melding å få :-) Strømmarkedet er komplisert nok slik det er og vi prøver å forklare det så enkelt og greit som det går, samt presentere det på en ryddig måte på strømregningen. Det gleder våre kundeservicehjerter å høre at du er så fornøyd med oss.
Finnes ikke noenting som er bra med dette. Selger selger en god avtale men som viser seg å være en helt annen. Dyr strøm og dobbel nettleie. Styr unna dette selskapet. Dette selskapet ville jeg ikke anbefalt til min værste fiende engang. Dette selskapet burde vært meldt inn til Forbrukerrådet. Sånn som dette går det ikke Ann å drive
Hei og takk for tilbakemelding. Dette kjenner vi oss ikke igjen i, og vi håper du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får oppklart dette. Du skal få den avtalen du er tilbudt, uten noen overraskelser underveis. Når det gjelder nettleie er det ikke vårt bord, men netteier som bestemmer dette. Du skal uansett ikke få dobbel nettleie uansett hvilken strømleverandør du bruker. Håper å høre fra deg så vi får sett nærmere på saken :-)
Når fakturaen kom så viste det seg at prisen var en helt annen enn det selger hadde presentert. Dette ble et kort kundeforhold for meg!
Hei Glenn, og takk for tilbakemelding. Selgerne våre skal gi korrekt informasjon om spotpris og påslag, og det er derfor leit for oss å høre om din opplevelse med oss. Vi håper du kan ta deg tid til å sende oss noen ord på [email protected] slik at vi får undersøkt denne saken nærmere.
Ble kontaktet av selger som lovde Norges billigste strøm. Var ute etter spotprisavtale og fikk vite av selger, at prisen på spott var lik uansett leverandør. I tillegg fikk eg 6mnd med 0kr i påslag, så bedre avtale kunne ingen levere. I tillegg kalte selger min tidligere leverandør kjeltringer. Nå viser det seg i etterkant at ishavskraft ligger jevnt over 6 øre kWh høyere på spott enn fjordkraft, altså dyrere pr måned. Aldri meir ishavskraft her.
Hei Bjarne, og takk for at du gir beskjed om dette. Vi skal drive med salg på ærlige premisser, så dette er ikke godt å høre. Vi håper du kan ta deg tid til å sende oss en e-post til [email protected] slik at vi får undersøkt denne saken nærmere, og ryddet opp i dette.
Ca dobbel pris av det jeg hadde fra før. Enkelt å bytte tilbake da. Høres veldig bra ut, men stemmer ikke når faktura kommer
Hei, og takk for tilbakemelding. Vi liker ikke å bli anklaget for lureri, så dette var leit å høre. Vi gjetter på at vi var uheldige med timingen, og fikk deg over som kunde fra januar, og spotprisen doblet seg som kjent fra desember til januar, noe alle norske strømkunder uten fastprisavtaler merket godt. Trøsten får være at spotprisen er lik for alle leverandører, og at påslagene ikke utgjør store forskjellen. Flott hvis du tar deg tid til å sende oss en e-post på [email protected] slik at vi får undersøkt denne saken nærmere og gitt deg en skikkelig forklaring på hvorfor det ble slik i denne saken. Håper å høre fra deg :-)