Ishavskraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bestilte fasprisavtale, fikk bekreftelsesmail neste dag, da med annen pris, bare svarte de på mailen at jeg ønsket prisen sol var på det aktuelle tidspunktet, og det var ingen problem. Hyggelige og imøtekommende folk :)
Hei Werner. Takk for din tilbakemelding. Det var fint å høre at du er fornøyd, selv om det oppsto en liten feil i første omgang. Ha en fin dag videre og godt nytt år :-)
Meget fornøyd med Ishavskraft fikk en 3 års fastpris avtale på 33 øre.Ishavskraft har en meget bra app med full oversikt av strømforbruket.
Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på å høre at du er fornøyd med vår pris og vår nye APP. Ha en fin dag :-)
gode avtaler, ingen lureri, god kundeservice, ingen klager på forbruker rådet=)
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Alex :-)
Nyinnflyttet nabo meldte inn endring på strømmåleren min og betalte i en lengre periode for min strøm. Fikk aldri noe varsel om at avtalen min var avsluttet. Og merket dessverre ikke at jeg ikke lenger fikk autogiro fra Ishavskraft i banken. Etterhvert fikk jeg en regning på akkumulerte utgifter til strøm. Fikk nedbetale over tid, men de fikk ikke laget autogiro på avdragene. Ble mye styr for min del. Og en situasjon som kunne vært oppdaget med en gang dersom jeg fikk varsel når strømmåleren min ble "kidnappet". Det burde koste lite å lage en løsning som informerer kunder et varsel om opphør av avtale. Ikke fornøyd!
Hei Margrethe, slik skal det ikke være. Vi har per i dag en løsning som sender beskjed når en avtale blir avsluttet på grunn av overtakelse, så det var rart at du ikke har fått dette varselet, ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi sjekke om det er en grunn til at du ikke har fått det.
Har ingen dårlig erfaring med Ishavskraft. Alt ok så langt
Hei, og tusen takk for god omtale og langvarig kundeforhold :-)
Så lenge de har konkurransedyktige vilkår, så forblir jeg kunde. Lokalt er bra for næringslivet.👍🎅🎅
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er lokale og konkurransedyktige, og glade for at du er fornøyd med dette. 😀
Ble ringt opp av en selger som skulle gi meg varmepumpe som jeg kunne betale månedlig gjennom strømfakturaen. I tillegg garanterte selgeren meg at jeg kom til å betale like mye som jeg gjør for tibber avtalen jeg hadde på det tidspunktet. Nå 3 mnd. Senere er det enda ikke kommet en eneste varmepumpe i hus. Jeg har snakket med selger flere ganger som har sagt at de kommer snart, de kommer snart…. Å nå har selger sluttet å svare meg og ignorerer både mailer og telefoner. Og som om ikke det var nokk så er strømrekninga jeg betaler nå vesentlig dyrere en hva jeg betalte med tibber. Ja strøm prisene har gått kraftig opp, men avtalen er blitt dyrere uansett hvis du tar det med i betrakning! Sak er meldt til forbrukerrådet da jeg har mye av dette skriftelig. Skal aldri tilbake, å fraråder alle til å styre unna!
Hei Sebastian. Først og fremst vil vi beklage at du opplever det slik. Nå har det dessverre vært slik at det har vært forsinkelse i levering av varmepumper i det siste, samtidig har det vært et veldig populært produkt, så installatørene har vært veldig opptatte. Når det gjelder størrelsen på regningen har strømprisen økt dramatisk for alle i det siste. Vi kjøper strømmen fra samme børs som alle andre kraftselskap, så det skal ikke være så store forskjeller. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice via e-post dersom du ønsker vi skal se nærmere på saken.