Klarkraft opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi inngikk avtale med klarkraft tidlig sommer. Alle avtalegiro bet. Plutselig nå i september 2021 får vi inkasso på en mnd regning (avtalegiro) som vi hadde betalt til riktig tid. Riktig kontonummer osv... Banken bekreftet at den hadde gått ut (betalt). Tok skjermbilde av transaksjonen og sendte til Klarkraft. Dem påstår å ikke ha mottatt pengene. Etter mange tlf samtaler og eposter, så er jaggu Klarkraft så freidige at de sender samme beløpet til betaling en gang til 😡😡
Hei Jan, Det er beklagelig å høre at du har opplevd å blitt avmeldt avtalegiro. Her kan det se ut som det har skjedd en feil hos en av våre underleverandører, og derfor må avtalen aktiveres på nytt. Når det gjelder fakturaen du referer til så har denne dessverre blitt betalt uten KID-nummer, og av den grunn ikke blitt registrert som betalt i våre systemer. Saken er nå løst. Mvh Klarkraft
En god strømleverandør. Super enkelt å bytte fra tidligere strømleverandør, med bedre priser og uten binding. Billigere strømpriser i tillegg til at det ikke er noe ekstra tull på fakturaen.
Hei Felix, Takk for en meget hyggelig omtale. Vi jobber kontinuerlig for at du som kunde skal føle deg trygg, samtidig som du får god oversikt på hva du faktisk betaler for. Mvh Klarkraft
Ble kunde for et halvt år siden. Ikke opplevd de avskrekkende prisene som skrives om i media. Betaling går automatisk via e-faktura.
Styr unna!!! Etter 3 mnd betaler jeg fremdeles strøm på min forrige adresse. Jeg har tatt kontakt x antall ganger, men får ikke svar. Nå har jeg selvfølgelig valgt en annen strømleverandør.
Hei, Det er selvfølgelig svært beklagelig at det har oppstått en slik feil. Når man flytter ut av en adresse er det viktig at man sikrer at dem som flytter inn blir registrert på strømmåleren. Hvis ikke risikerer man å fortsette å betale for en adresse man har flyttet ut fra. I denne saken ble først registrert et riktig utflytt, men så ble kundesenteret vårt kontaktet med informasjon om at dette utflyttet var feil. Kontrakten ble derfor reaktivert, og her har det oppstått en kommunikasjonsfeil. Vi jobber nå med Elhub for å få korrigert denne feilen, men kontakt gjerne kundesenteret vårt, så hjelper de med kommunikasjonen videre og løsning på denne saken. Mvh Klarkraft
Jeg kontaktet den to ganger for å bli kunde. Elendig kundeservice så det virker som de ikke ønsker kunder.Jeg valgte et annet selskap istedet.
Hei, For å kunne bli kunde hos oss trenger vi et strømmålernummer og en fødselsdato. Dette er et minimum for å få registrert avtalen i Elhub. Om info om strømmåler ikke er tilgjengelig, og ikke kommer opp i søk i Elhub, så vil ikke strømavtale kunne registreres. Mvh Klarkraft
Jeg har tegnet en avtale med klarkraft for ca 4 mnd. Siden. Har fortsatt tilgode å motta en normal faktura på strømforbruket mitt. Alt jeg har mottatt av fakturaer fra dem er inkassovarsler med tilhørende gebyrer og renter. Fryktelig vanskelig å komme i kontakt med dem. Har nå sagt opp avtalen og går tilbake til mitt gamle strømselskap.
Hei, Kjedelig å høre at du har hatt problemer med å motta faktura. Vi tilbyr efaktura, avtalegiro og printfaktura, i tillegg til epost faktura. Det kan virke som om du har hatt epost faktura, og så har denne havnet i spam filteret. Dette får jeg ikke sjekket pga innlegget er annonymt, men ta gjerne kontakt igjen så kan vi sjekke hva som har skjedd. Det vil aldri sendes ut inkassovarsel uten at en faktura er sendt ut først, men det kan som sagt ha skjedd noe ift eposten. Mvh, Klarkraft