Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har tegnet en avtale med klarkraft for ca 4 mnd. Siden. Har fortsatt tilgode å motta en normal faktura på strømforbruket mitt. Alt jeg har mottatt av fakturaer fra dem er inkassovarsler med tilhørende gebyrer og renter. Fryktelig vanskelig å komme i kontakt med dem. Har nå sagt opp avtalen og går tilbake til mitt gamle strømselskap.
Hei, Kjedelig å høre at du har hatt problemer med å motta faktura. Vi tilbyr efaktura, avtalegiro og printfaktura, i tillegg til epost faktura. Det kan virke som om du har hatt epost faktura, og så har denne havnet i spam filteret. Dette får jeg ikke sjekket pga innlegget er annonymt, men ta gjerne kontakt igjen så kan vi sjekke hva som har skjedd. Det vil aldri sendes ut inkassovarsel uten at en faktura er sendt ut først, men det kan som sagt ha skjedd noe ift eposten. Mvh, Klarkraft