Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kommunikasjon og mistet all tidligere data om tidligere års strømforbruk. Du får strømpris i forhold til de 3 dyreste timene i løpet av hele måneden 🤷🏼♂️
Hei Tommy, Strømprisen hos Klarkraft er ren timesspot fra Nord Pool (strømbørsen), ingenting annet. Vi avregner spotpris og forbruk hver time hele måneden, slik at forbruk og strømpris blir helt riktig i forhold til spotprisen på strømbørsen og ditt faktiske forbruk. Det du henviser til tror jeg er effektleddet i nettleien, som faktureres fra ditt nettselskap. Det baserer seg på effekt i de 3 timene med høyest forbruk i måneden, men har ingenting med strømprisen til Klarkraft å gjøre. Du finner også alt historisk forbruk hos ditt nettselskap. Vi har kun anledning til å vise din data fra du ble kunde hos oss, men som sagt finner du all historikk hos ditt nettselskap, eller ved å logge inn på elhub.no. Håper det var oppklarende. Ha en fortsatt fin uke :) Mvh Klarkraft
Kundeservice er fryktelig dårlig hos disse, jeg fikk ingen hjelp og ble bare møtt av en gretten bedreviter som kom med påstander på tvers av hva andre strømleverandører og nettleverandøren forteller meg. Jeg byttet strømleverandør tvert og da var det ingen problem for det nye strømselskapet å fikse det jeg ba om i forbindelse med flytting. Så ikke bare vet de ikke hva de snakker om, men de er i tillegg veldig lite imøtekommende.
Hei Ragnar, Det var leit at du har hatt en slik opplevelse. Vi har forsøkt å finne saken din, men finner ingenting i våre logger på ditt oppgitte navn her. Kunne du sendt en epost med en kort beskrivelse til: [email protected] så skal vi følge opp saken din, og se hva som har skjedd? Har vi gjort noe feil så ønsker vi å lære av dette og unngå det i fremtiden. Så får du ha lykke til med ny leverandør, og ha en fortsatt fin uke og julemåned :) Mvh Klarkraft
Enkelt og greit. Holder hva de lover. Appen som før sviktet til tider er nå stabil og god.
Hei Jan, Takk for det. Ha en god uke :) Mvh Klarkraft
Bare enkelt og billig, rett og slett den beste på markedet
Hei Rolf, Takk for fine ord, det setter vi pris på. Ha en herlig uke :) Mvh Klarkraft
Enkelt og greit. Ikke masse tull og dilldal. App kunne vært bedre. Eneste grunn til at vi bytta var at vi ønska gjennomfakturering.
Hei Marianne, Takk for hyggelig omtale. Ha en fin torsdag :) Mvh Klarkraft
Enkel og grei løsning - lei av tilbudere som dytter mange tilleggsavtaler hele tiden.
Hei Erik, Hyggelig at du opplever oss som enkel og grei. Det er akkurat det vi streber etter. Ingen tullete tilleggstjenester her nei. Ha en tipp topp uke :) Mvh Klarkraft
De sender faktura direkte til inkasso. Ringte inn og spurte hvorfor jeg ikke hadde fått faktura og da ble jeg møtt av en veldig frekk dame. dårlig Kundeservice
Hei Sam, Veldig kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse her. Det tar vi videre. Når det gjelder faktura så sendes alle fakturaer som efaktura, om dette er aktivert hos banken, ellers går det ut som epost faktura, som i dette tilfellet. Det sendes også purringer per sms og post om kravet ikke betales, før dette eventuelt går til inkasso. Ha en fortsatt fin onsdag :) Mvh Klarkraft