Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har kun veldig positive opplevelser med Klarkraft, både i forhold til pris og kundeservice. Appen er veldig enkel og fungerer strålende, og alt er gjennomsiktig. Kanskje kjedelig for de som liker overraskelser, men i disse tider er det kanskje greit å finne spenningen på andre områder enn på strømmen.
Hei Aleksander, Godt å høre at dere har gode opplevelser som kunde hos Klarkraft. Det skal vi jobbe hardt for å holde ved like også i 2023. Riktig godt nytt år :) Mvh, Klarkraft
Jeg er veldig fornøyd med klar kraft, at de er en av de billigste i markedet gjør heller ingen ting. Enkel faktura og ikke noe lureri som påslag her påslag der, veldig enkelt og bra oversikt.
Hei Rune, Topp at du er fornøyd med oss, og produktet vi leverer. Det skal vi fortsette med! Ha en riktig god jul! :) Mvh, Klarkraft
Med Klarkraft er det ingen skjulte utgifter, veldig fornøyd!
Hei Frode, Så bra du er fornøyd. Her er det ingen skjulte kostnader nei! Ha en riktig god jul! :) Mvh, Klarkraft
Ingen skjulte kostnader. Ingen forhåndsbetaling. Oversiktelige app som er lett å bruke hvor man kan til enhver tid følge med forbruket.
Hei Robert, Takk for det. Glad du er fornøyd med oss og den nye appen :) Ha en riktig god jul! Mvh, Klarkraft
Hadde Fjordkraft og Norgesenergi før. Trodde på deres reklame om "billigst avtale". Den var ikke sant i min tilfelle. Siden jeg byttet til Klarkraft, har jeg betalt mindre.
Hei Knut, Bra å høre at du er fornøyd så langt, så skal vi gjøre det vi kan for å holde deg fornøyd fremover også :) Mvh, Klarkraft
Her forsøkt flere ganger å komme i kontakt med «kundeservice» ifm. omstilling til ny app som ikke fungerer for mitt vedkommende. Heldigvis er det lett å bytte.
Hei David, Det var kjedelig å høre. Vi har hatt noen få saker hvor teknisk har måttet se på problemer med innlogging. Det lanseres nå en oppdatert versjon av appen denne uka som forhåpentligvis skal løse saken for de få det gjelder. Har du fått svar fra kundeservice, men måttet vente på løsning, eller har du ikke fått svar i det hele tatt? Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 60 93 00, så skal vi i hvert fall få svart opp saken din. Mvh, Klarkraft
Blir irritert av villedende markedsføring (content marketing i avis) som påstår at Klarkraft er en utfordrer i en bransje som lurer folk. Samtidig er forretningsmodellen deres den samme Tibber har hatt i en årrekke. Er det ikke dårlig gjort å herme helt og holdent etter det noen andre har gjort lenge, og så påstå at man endrer en bransje? Stjeler forretnignsmodell og argumenter Tibber brukte for flere år siden.
Hei Alexander, I disse tider med Tibbers forhåndsfakturering er det kanskje bra at det finnes gode alternativer? Der Tibber fokuserer på teknologi, fokuserer vi på enkelhet, transparens og pris, og å utfordre bransjen ved å jobbe mot en strengere regulering og sterkere innsats av myndighetene for å rydde opp i en uredelig bransje. Når det gjelder forretningsmodell så har de aller fleste i markedet samme modell. Et påslag på spotprisen, og et månedlig administrasjonsgebyr. Det sagt så er vi et rimeligere alternativ enn Tibber også, som tar mer i fast månedsbeløp, og dobbelt så stort påslag på spot som oss. Angående uredelighet, så stiller jeg spørsmål til hvor redelig det er å gi oss dårlig skåre på kundeservice, brukervennlighet, verdi for pengene og generell kundetilfredshet når du tydeligvis ikke er kunde? ;) Uansett så får du ha en fortsatt fin uke, og fortsatt godt kundeforhold hos Tibber :) Mvh, Klarkraft