Klarkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her forsøkt flere ganger å komme i kontakt med «kundeservice» ifm. omstilling til ny app som ikke fungerer for mitt vedkommende. Heldigvis er det lett å bytte.
Hei David, Det var kjedelig å høre. Vi har hatt noen få saker hvor teknisk har måttet se på problemer med innlogging. Det lanseres nå en oppdatert versjon av appen denne uka som forhåpentligvis skal løse saken for de få det gjelder. Har du fått svar fra kundeservice, men måttet vente på løsning, eller har du ikke fått svar i det hele tatt? Ta gjerne kontakt igjen på [email protected] eller 21 60 93 00, så skal vi i hvert fall få svart opp saken din. Mvh, Klarkraft
Blir irritert av villedende markedsføring (content marketing i avis) som påstår at Klarkraft er en utfordrer i en bransje som lurer folk. Samtidig er forretningsmodellen deres den samme Tibber har hatt i en årrekke. Er det ikke dårlig gjort å herme helt og holdent etter det noen andre har gjort lenge, og så påstå at man endrer en bransje? Stjeler forretnignsmodell og argumenter Tibber brukte for flere år siden.
Hei Alexander, I disse tider med Tibbers forhåndsfakturering er det kanskje bra at det finnes gode alternativer? Der Tibber fokuserer på teknologi, fokuserer vi på enkelhet, transparens og pris, og å utfordre bransjen ved å jobbe mot en strengere regulering og sterkere innsats av myndighetene for å rydde opp i en uredelig bransje. Når det gjelder forretningsmodell så har de aller fleste i markedet samme modell. Et påslag på spotprisen, og et månedlig administrasjonsgebyr. Det sagt så er vi et rimeligere alternativ enn Tibber også, som tar mer i fast månedsbeløp, og dobbelt så stort påslag på spot som oss. Angående uredelighet, så stiller jeg spørsmål til hvor redelig det er å gi oss dårlig skåre på kundeservice, brukervennlighet, verdi for pengene og generell kundetilfredshet når du tydeligvis ikke er kunde? ;) Uansett så får du ha en fortsatt fin uke, og fortsatt godt kundeforhold hos Tibber :) Mvh, Klarkraft
Super kundeservice, enkel faktura og billigst på strøm. Skjønner ikke hvorfor alle har Klarkraft. Dette strømselskapet vil uansett bli det største ila et par år! Anbefales på det sterkeste!
Hei Johnny, Takk for det. Vi fortsetter å vokse, og om vi ikke blir størst så håper vi også at enda flere vil velge Klarkraft fremover. Ha en fortsatt fin onsdag! :) Mvh, Klarkraft
Jeg søkte om spotprisavtale i dag 8.12.2022. Den blir iverksatt 10.12.2022. Superask service. Det er herlig å bli kvitt Tibber, som bruker alle kunder som bank med forskuddsbetalingen. Dermed får jeg redusert november+ desember fakturaen fram til forfall med ca 7000 kr. Hilsen Harald P.
Hei Harald, Velkommen som Klarkraft kunde! Bra du er fornøyd med kundeservicen så langt, så skal vi gjøre det vi kan for at det skal fortsette slik :) Ha en tipp topp uke! Mvh, Klarkraft
Dårlig kundeoppfølging fra selskapet. Vanskelig å få kontakt
Hei Snorre, Kjedelig å høre at du ikke har fått tak i oss. Kan ikke se i loggene at vi har noen henvendelser fra deg som er ubesvart. Har du tatt kontakt på [email protected] eller på 21 60 93 00? Ta gjerne kontakt der så skal vi hjelpe deg så godt det går. Mvh, Klarkraft
synes alt er bra er fornöyd.Dere gjör en bra jobb så bare stå på
Tusen takk for det Geir. Hyggelig at du er fornøyd! :) Mvh, Klarkraft
Virker klin ærlige, strømavtalen min surrer å går uten rare forandringer, og den ene strømavtalen de tilbyr må vel være den beste i Norge. Nettsidene er kjempebra, rett på sak uten tullpreik. Terningkast ::: ;-)
Hei Stig, Takk for hyggelige ord. Det tar vi med oss. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd. Takk for at du er kunde! Og ha en tipp topp helg :) Mvh, Klarkraft