Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da startkampanjen går ut har de ikke en rutine på å kontakte kunder som kanskje kunne tenke seg å fortsette i selskapet. Prisen blir da en helt annen. Tror de ville tjent på å ta oppsøkende kontakt med kundene. Nå bytter jeg til annet selskap og vil få strømregninger under 6000 kr igjen.
Hei Knut. Det er leit å høre at du ikke er fornøyd med din kundeopplevelse i Kraftriket. I utgangspunktet skal alle kunder på kampanje følges opp med en e-post før kampanjens utløp. I noen tilfeller kan vi ha registrert feil e-postadresse eller e-posten kan havne i kundens "spam" katalog i e-postklienten. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan finne ut av hva som har skjedd. Vi tar gjerne imot innspill dersom du hadde hatt ønske om å bli kontaktet på andre måter enn e-post.
Lurepris da avtalen kun varte i to måneder før det ikke lenger var noen garanti for lav pris. Da viste det seg at det ikke var så billig likevel. Ikke verdt å bytte til.
Avtalen har vært vanskelig å finne hos levrandør.Jeg kotaktet dem på epost og fikk raskt svar.Har god erfaring med kundebehandlingen.
Etter at både Norgesenergi og Fjordkraft har forsøkt å lure meg, fant jeg Lærdal Energi. De endret navn til Kraft riket. De produserer faktisk strøm. Ikke bare selger andres. Enkle betingelser som følges.
Arrogant kundeservice, villedende villkår. Velg noen andre med mindre du ønsker deg selv vondt.
Prisen gikk opp etter 30 000 kwt. Byttet avtale deretter.
Med "SpotUtenPåslag" avtalen ligger jeg ca 9øre/kWh under Spotpris. Ingen faste påslag eller månedsavgifter. Avtalen jeg har gjelder for de første 15 000 kWh, som for mitt forbruk tilsvarer 8-10 år.
Takker for hyggelig tilbakemelding Nicolai :) Ønsker deg en god helg!