Kraftriket har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selve selskapet er et stort og det har en meget stor andel av befolkningen på Ringerike som trofaste kunder. Men det er på langt nær det billigste selskapet. Så er det også et stort problem med å finne ut hva som er den beste avtalen for meg. Men nå har jeg fått tilbud fra Agva og det er utrolig nok over 100 øre billigere enn Agva sin spotpris avtale. Så jeg sparer kr 1678 pr år ved å skifte til Agva. Men jeg er jo alltid en god patriot og jeg har egentlig ikke noe ønske om å måtte bytte avtale om det er mulig for dere å matche prisen jeg har fått tilbud om fra Agva energi. Jeg har ikke inngått avtale enda. Men jeg gir dere ut dagen på å komme med et nytt tilbud. Men det må være så nært opp til hva jeg har fått beskjed om å få fra Agva. Men jeg er også interessert i å fortsette som kunde om dere kan legge dere så tett på det tilbud som jeg har fått av Agva energi i dag. Men jeg må jo ha noe som er helt i tråd med det nye tilbudet. Men jeg er fornøyd om det blir en avtale som ikke skiller mer enn ca 10% over det jeg har fått av Agva energi. Så jeg håper virkelig at dere er villig til å vurdere å forsette å ha meg som kunde hos dere videre. Mvh Stig M.
Men nå skal jeg kjøpe meg aggregat for vasking av klær og kopper ..... skal se om det lar seg gjøre og koble fra nett når prisen er for høy blir vel mere av dette.,,
Jeg har fram til nå vært fornøyd som kunde i Kraftrike. Jeg stoler på dette selskapet på en eller annen grunn! ( var fornøyd med Akraft) Kraftrike virker også pålitelige og robuste.
Dårlig kundebehandling! Spydig å til tider frekk. Vanskelig å få korrekte svart på enkle spørsmål. Mye rot. Lite ydmyk.
Har vært en trofast strømkunde til Kraftriket i flere år. Det har åpnet seg flere gode løsninger med appen som er utviklet hos Kraftriket som jeg setter stor pris på, full oversikt for flere abbonemang som jeg har. Kundesørvis er meget godt kompetente og svarer kjapt.
Skulle ha 2 avtalar over på ein for å spare måndsgebyr.
. Har hatt et år med bra avtale, dvs spotpris uten mnd avgift og uten påslag er veldig spendt på om jeg får en bra avtale igjen når jeg ringer nå i februar da jeg må nytt abonnement. Hadde en strømprat med én der som forsto at jeg vet hva en bra avtale er, og som da er et språk jeg forsto.