Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde gjort avtale om fastpris jan/feb inkl forsikring, bestilte dette av konsulent på telefon, ringte inn i går, LOS forutsigbar lå inne i appen på min bruker, allikevel gjelder ikke avtalen? Elendig kundekonsulent jeg snakket med i går, brydde seg null om at en strømkunde som bruker over 30 000 kWh strøm i året sier opp avtalen. Tror dere vil miste mange kunder, jeg byttet med EN gang etter samtalen. Appen deres er også elendig, fullstendig bingo om den fungerer eller ei.
Hei Marthe. Takk for din tilbakemelding. Det er selvfølgelig trist at du opplever det på den måten. LOS forutsigbar er en tilleggstjeneste, hvor vi sender ut tilbud om å sikre prisen. Tilbudene sendes per e-post og må bekreftes hver for seg. Vi forstår at det er mange som er bekymret for de høye strømprisene. Vi er derfor glade for at Regjeringen har kommet med en kompensasjonsordning for de høye strømprisene, som innebærer at norske husholdninger vil få tilbakebetalt deler av strømutgiftene gjennom nettleien. Ordningen vil gjelde for forbruket fra og med desember 2021, til og med mars 2022 - og det vil være helt uavhengig av hvilken strømavtale du har eller om du har sikret prisen eller ikke. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily – LOS
Los er flinke på pris med coop avtale. De informerer bra om kraftsituasjonen. Har en veldig bra oversikts bilde av forbruk, priser etc. Er veldig fornøyd.
Hei Ivar. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Med LOS-appen gir vi våre kunder muligheten til full oversikt over strømforbruk og priser. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS
Enkelt og greit, ikke noen skjulte tilleggskostnader.
Hei Rolf. Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Vi i LOS har tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi setter pris på din tilbakemelding, og ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS
Los er dyr, men det mest irriterende er at hjemmesiden og appen ikke fungerer. Kundeservice er en vits.
Hei Edle. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi har nylig gjort en større oppdatering i LOS-appen som skal øke brukervennligheten og langt flere har en god opplevelse med bruken av den. Vi syntes selvfølgelig det er trist at du opplever vår kundeservice på den måten. Denne vinteren har vært tøff med over 50.000 henvendelser de siste 2 månedene Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å svare på alle henvendelsene og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Strømprisene i markedet har vært, og er fortsatt høye, dette er ikke unikt for LOS, men gjelder hele strømmarkedet. Vi i LOS har tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS
Fantastisk bra , passer for alle i hele landet.ingen bedre ,det er sikkert.Amen .
Har mistet appen til los etter en oppdatering fra los.for ca,3-4 uker siden .Har sendt flere e.poster og ringt mange ganger uten få andre svar enn att de ha mottatt meldingen min.
Jeg er veldig godt fornøyd med LOS.