Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Los er dyr, men det mest irriterende er at hjemmesiden og appen ikke fungerer. Kundeservice er en vits.
Hei Edle. Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever det slik. Vi har nylig gjort en større oppdatering i LOS-appen som skal øke brukervennligheten og langt flere har en god opplevelse med bruken av den. Vi syntes selvfølgelig det er trist at du opplever vår kundeservice på den måten. Denne vinteren har vært tøff med over 50.000 henvendelser de siste 2 månedene Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å svare på alle henvendelsene og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Strømprisene i markedet har vært, og er fortsatt høye, dette er ikke unikt for LOS, men gjelder hele strømmarkedet. Vi i LOS har tro på strømavtaler med prisvilkår som er gunstige over tid - ikke bare her og nå. Vårt fokus er på tilby langsiktige avtaler uten skjulte vilkår eller skjult bindingstid, og du skal være trygg på at du vet hva du betaler og at du har en avtale som vil være konkurransedyktig over tid. Vi ønsker deg en fin dag. Hilsen Emily - LOS
Fantastisk bra , passer for alle i hele landet.ingen bedre ,det er sikkert.Amen .
Har mistet appen til los etter en oppdatering fra los.for ca,3-4 uker siden .Har sendt flere e.poster og ringt mange ganger uten få andre svar enn att de ha mottatt meldingen min.
Jeg er veldig godt fornøyd med LOS.
Valgte coop avtalen, av en eller annen ukjent grunn, havnet jeg etter en stund, i en annen avtale som koster en halv mnd lønning å komme ut fra! Min side, virker bare en gang i skuddåret og kundeservicen vet jeg ingen ting om, da jeg verken kommer igjennom på telefonen eller får svar på mail!! Lurt Og Snytt
Er godt fornøyd med LOS, COOP-avtale! Kun 3,5 øre påslag og 9 kr/mnd 2% tilbake på COOP-konto så påslaget forsvinner stort sett hele vinteren. ANBEFALES!!
Kundeservice som holder til lokalt og kan svare godt med viten om de lokale forholdene.