Å Strøm opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis det har bedre pris og bedre komunikasjion Det informersr ikke med endringer
Trygg levering Oversiktlig faktura Svært dyr strøm
Å Strøm har fokus på Kristiansand området mht. kundefordeler. De har en kundeservice med lengre ventetid enn man skal forvente. De har opp gjennom tidene hatt lite smarte web-sider. Men Coop Avtalen er grei.
Tatt bort muligheten for å kjøpe varmepumpe og har ingen klar avtale åå plass nå
Er svært fornøyd med Å Strøm som leverandør av elektrisk kraft. Appen deres er veldig fin for å planlegge strømforbruket. Klokken 14, kan man se hva prisen blir neste dag og kan planlegge større forbruk mens strømmen er på sitt laveste!
byttet til LOS nå Å strøm.Jeg er kjempefornøyd med coop avtalen deres.Det viser seg på bytt.no at det er en god strømavtale
Hadde Glitre som strømleverandør. Deres app fungerte utmerket. MEN etter at vi, som alle Glitres tidligere kunder, ble overført til Å strøm begynte trøbbelet; Å’s app fungerer ikke til mitt/min kones bruk da Å krever en «verifikasjonskode» hver gang jeg vil logge inn for å se strømforbruket vårt. Da det er min kone som er registrert som abonnent må jeg be om en verifikasjonskode via hennes telefonnummer. Å vil ikke gi tillatelse til at jeg logger inn med mitt eget telefonnummer. Jeg er derfor avhengig av at min kone er tilgjengelig med sin telefon for at jeg kan hente ut, f.eks. strømforbruket. Dette er upraktisk og uforståelig siden Glitre klarte å få dette til. Jeg har gjentatte ganget tatt opp problemet med Å strøm, uten å oppnå forståelse eller vilje til løsing. Å strøm gjentar til det kjedsommelige at jeg bare må krysse av for «husk meg» ved innlogging så skal alt fungere. Dette er forsøkt gjentatte ganger, men DET FUNGERER IKKE! Hvis ikke Å strøm ikke klarer å gi meg en fungerende app, så bytter vi strømleverandør!
Hei John, Det er forståelig at det er frustrerende. For de aller fleste fungerer "husk meg" funksjonen så det var beklagelig å høre at det ikke virket i dette tilfelle. Vi har det på kartet å ordne en alternativ løsning på dette. For at appen skal virke optimalt forsøk gjerne å slett gamle informasjonskapsler på telefonen, oppdater programvare samt slett gammel strømapp. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Å Strøm Kundesenter.