Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble ny kunde med Coop avtale i november. Henvendelser til kundesenteret med konkrete spørsmål vi ikke finner svar på på hjemmesiden, blir besvart med skjermdump fra hjemmesiden etter flere uker. Vi har heller ikke fått fratrekk for nytegningsrabatt på kr 200,- eller refusjon av full strømstøtte. Pga stor pågang, er det umulig å komme gjennom på telefon. Dette er for dårlig, LOS!!!
Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre at du opplever å ikke få tilstrekkelig med svar på dine henvendelser til vårt kundesenter - det må vi bare beklage. De siste 2 månedene har vi fått over 50 000 henvendelser inn til vårt kundesenter. Våre kundebehandlere jobber dag og kveld for å svare på alle henvendelsene og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Med Coop strømavtale så mottar man en velkomstbonus på 200 kroner som blir overført direkte til fordelsregnskapet hos Coop. Man får derfor ikke denne trukket direkte fra fakturaen fra oss. Vi ber om at man sjekker fordelsregnskapet sitt - så lenge vi har fått oppgitt riktig medlemsnummer, så kan man forvente å motta velkomstbonus og første medlemsbonus cirka 1-2 måneder etter strømavtalen ble aktiv. Når det gjelder kompensasjonsordningen, så kan det være flere årsaker til at man ikke har mottatt denne. Det er den lokale netteieren som håndterer ordningen, og kompensasjonen vil derfor trekkes av nattleiefakturaen. Dersom vi ikke har avtale om gjennomfakturering med den enkelte netteieren, så vil man få kompensasjonen på fakturaen direkte fra netteieren. En annen grunn til at man ikke har mottatt støtten kan være at boligen er registrert som fritidsbolig. Du kan selv sjekke hva boligen er registrert som ved å logge inn hos Kartverket her: https://seeiendom.kartverket.no/. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå - om ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Skriv gjerne "Bytt.no - Sylvia" i emnefeltet. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Har fine medlemsfordeler og gode tilbud på turer og arrangementer.
Når jeg kontakter dem gir de bare standardsvar. Slike svar som diktator stater gir når de har monopol på tjenester. De har en robot med en dårlig algoritme som spyr ut upersonlige svar. De ansatte virker dessverre å være hjernevasket av selskapets ledelse. LOS står for Ledelse og sosialisme antar jeg.
Hei Karl D, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med LOS som din strømleverandør. Vi har hatt svært stor pågang over en lengre periode som har ført til at vi har måttet standarisere noen av våre svar for å kunne nå ut til alle som tar kontakt med oss. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal sitte igjen med et inntrykk av å ikke få utfyldende svar på sine henvendelser, så ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
God kundehåndtering, enkel å forstå. Er coop-medlem, anbefales andre coop-medlemmer.
Kommer ikke frem på telefon. Får ikke spesifisert faktura (fradrag etc)
Svært rettferdig kundebehandling . Coop strømavtale til å leve med angående prisen.
Tar aldri telefon og rot med faktura! Har ringt men møter en telefon svarer at du er flere hundre i kø, ber om ringe tilbake, men det skjer ikke. Det sier noe om at folk er misfornøyd med selskapet. Har sendt email, har blitt oppringt, så skulle det ordne faktura feilen, så kommer neste faktura, det er ikke ordnet. Det er ikke godt nok.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. De siste månedene har vi hatt ekstremt stor pågang til vårt kundesenter som følge av de høye strømprisene. Dette har beklageligvis medført lang ventetid både på e-post og telefon. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Våre kundebehandlere jobber hver dag for å yte best mulig for våre kunder, og dersom det har skjedd en feil på vår side må vi bare beklage. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS