Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God kundehåndtering, enkel å forstå. Er coop-medlem, anbefales andre coop-medlemmer.
Kommer ikke frem på telefon. Får ikke spesifisert faktura (fradrag etc)
Svært rettferdig kundebehandling . Coop strømavtale til å leve med angående prisen.
Tar aldri telefon og rot med faktura! Har ringt men møter en telefon svarer at du er flere hundre i kø, ber om ringe tilbake, men det skjer ikke. Det sier noe om at folk er misfornøyd med selskapet. Har sendt email, har blitt oppringt, så skulle det ordne faktura feilen, så kommer neste faktura, det er ikke ordnet. Det er ikke godt nok.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. De siste månedene har vi hatt ekstremt stor pågang til vårt kundesenter som følge av de høye strømprisene. Dette har beklageligvis medført lang ventetid både på e-post og telefon. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Våre kundebehandlere jobber hver dag for å yte best mulig for våre kunder, og dersom det har skjedd en feil på vår side må vi bare beklage. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
Umulig å få svar på mail, fristen for å betale fakturaer går ut med flere uker uten at man får svar om man får delt fakturaen i 2. helt håpløst i disse tider med så dyr strøm
Hei Torill, Takk for din tilbakemelding! Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Dette fører dessverre til lang svartid på telefon og e-post. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for de som må vente på svar, og vi beklager dette. Våre kundebehandlere jobber hardt for å besvare alle henvendelsene vi mottar og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå. Hvis ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS
Har LOS strømavtale gjennom COOP, og har ikke funnet noe i markedet som blir billigere samlet sett. Når den årlige medlemsbonusen på 2 % tas i betraktning så utgjør ørepåslaget på 3,45/kWH og den faste månedsprisen på kr 9 en svært lav pris. Også lavere enn andre strømavtaler hvor man kan få 2 % medlemsbonus gjennom visse fordelskort. Selskap som opererer med lavt eller negativt påslag første 6 eller 12 mnd er selvsagt billigere til å begynne med, men når påslaget deretter skrus betydelig opp så blir bildet et helt annet.
Er svært fornøyd med LOS som strømleverandør. Veldig god kundeservice og de veiledet meg meget godt når jeg valgte strømavtale. Ser gang på gang at avtalen jeg har er meget konkurransedyktig.