Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har fine medlemsfordeler og gode tilbud på turer og arrangementer.
Når jeg kontakter dem gir de bare standardsvar. Slike svar som diktator stater gir når de har monopol på tjenester. De har en robot med en dårlig algoritme som spyr ut upersonlige svar. De ansatte virker dessverre å være hjernevasket av selskapets ledelse. LOS står for Ledelse og sosialisme antar jeg.
Hei Karl D, Takk for din tilbakemelding! Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med LOS som din strømleverandør. Vi har hatt svært stor pågang over en lengre periode som har ført til at vi har måttet standarisere noen av våre svar for å kunne nå ut til alle som tar kontakt med oss. Vi ønsker ikke at noen av våre kunder skal sitte igjen med et inntrykk av å ikke få utfyldende svar på sine henvendelser, så ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
God kundehåndtering, enkel å forstå. Er coop-medlem, anbefales andre coop-medlemmer.
Kommer ikke frem på telefon. Får ikke spesifisert faktura (fradrag etc)
Svært rettferdig kundebehandling . Coop strømavtale til å leve med angående prisen.
Tar aldri telefon og rot med faktura! Har ringt men møter en telefon svarer at du er flere hundre i kø, ber om ringe tilbake, men det skjer ikke. Det sier noe om at folk er misfornøyd med selskapet. Har sendt email, har blitt oppringt, så skulle det ordne faktura feilen, så kommer neste faktura, det er ikke ordnet. Det er ikke godt nok.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. De siste månedene har vi hatt ekstremt stor pågang til vårt kundesenter som følge av de høye strømprisene. Dette har beklageligvis medført lang ventetid både på e-post og telefon. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle. Våre kundebehandlere jobber hver dag for å yte best mulig for våre kunder, og dersom det har skjedd en feil på vår side må vi bare beklage. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Maren" - så vil vi ta tak i dette så snart som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Maren- LOS
Umulig å få svar på mail, fristen for å betale fakturaer går ut med flere uker uten at man får svar om man får delt fakturaen i 2. helt håpløst i disse tider med så dyr strøm
Hei Torill, Takk for din tilbakemelding! Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Dette fører dessverre til lang svartid på telefon og e-post. Vi har full forståelse for at det er kjedelig for de som må vente på svar, og vi beklager dette. Våre kundebehandlere jobber hardt for å besvare alle henvendelsene vi mottar og vi jobber hardt for å redusere svartiden betraktelig. Vi håper at du har fått svar på dine henvendelser nå. Hvis ikke, så er du selvsagt velkommen til å kontakte oss igjen. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Maren - LOS