Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice som holder til lokalt og kan svare godt med viten om de lokale forholdene.
Min. Side fungerer ikke. Svarer ikke på mailer. Ekstrem lang ventetid på tlf
Mine penger går inn til los, og strømmene blir bare dyrere og dyrere.Mullig strøm leverandører markede, Burde skifte ut beregnings metoden de regner ut etter.Prisene de lever til er ikke reelle . Det bergenes , gass brukes lite i Norge.Vi har noen vindmøller, er lite utbygd i Norge .Europa er tatt med ja vi har en ledning eller to men at dette skal bety at vi skal betale Europeiske priser er et direkte ran. Norske hus og leiligheter er skjelnet utstyrt med annet en en varme kilde og det er strøm. Jeg forstår godt at at det var fristende med de nye strøm måleren installert å kjøre opp prisene , oss forbrukere var satt sjakk matt. Vinneren er direktørene,leverandør selskapene, staten og politikerene skal forsøke å ro ned folket ,for galskapen de har vært med å satt i system.
LOS-appen er ikke mulig å åpne. Kan derfor ikke følge med på strømprisene. LOS beklager, men kan ikke svare på når feilen er utbedret.
bra - oversiktlig - lett å sammenligne - men vanskelig å logge inn
Med Coop avtalen er jeg fornøyd. En besparelse på 108 kr/pr år er uvesentlig besparelse i den store sammenheng. God service er med i denne vurderingen.
Los er for oss et svært lydhørt og godt firma! Det å ha tjenester som har adresse her på Sørlandet er for oss trykt og godt. Dere skrivet at vi ikke har f,eks 12 måneders bindingstid. Det må sies med en gang at vi også fikk tilbud om bindingstid men vi svarte nei! I etterklokskapets ser vi helt klart at vi burde ha takket ja til det! I Los har vi også Coop avtalen på 2% som tilgode skrevet på Coop kontoen. Vi har bundet januar og februar til 1krone og 38 øre. Det er vel slik at vi sa ja litt seint, men bedre sent eller aldri!