Å Strøm har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svarer ikke på e-post, holder ikke leveringsavtaler eller avtalte oppfølginger på telf.
Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Som følge av de høye strømprisene så er det svært mange som ønsker å snakke med oss, noe som dessverre fører til lang svartid både på e-post og på telefon. Vi kan ikke annet enn å beklage dette - våre kundebehandler har jobbet dag og kveld for å besvare alle henvendelsene vi mottar, og vi har satt i gang tiltak for å redusere ventetiden. Det er vanskelig for oss å svare på hva som kan ha skjedd i ditt tilfelle - dersom man ikke har fått noe du har bestilt, så er det viktig at man tar kontakt slik at vi kan undersøke dette nærmere. Våre kundebehandlere går langt for å finne best mulig løsning, og dersom det skjer feil på vår side så gjør vi alltid vårt aller beste for å rydde opp. Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post [email protected] dersom du ønsker en gjennomgang av saken din. Da kan du merke saken med "Bytt.no - Sylvia" - så vil vi ta tak i dette så fort som mulig. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Hilsen Sylvia - LOS
Jeg synes det er greit å få både nettleie og strømregning på samme faktura. Prisen er ellers hva man kan forvente nå, og da ser jeg ikke noen hensikt i å skifte leverandør.
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som strømleverandør. Du har rett i at prisene er høye for tiden - men som strømleverandør så kan vi dessverre ikke påvirke dette ettersom vi, og alle de andre leverandørene i Norge, handler strømmen fra den nordiske strømbørsen NordPool. Da er det ekstra viktig å velge en pålitelig leverandør slik at man får de beste vilkårene for strømmen man bruker - og hos oss får man langsiktige strømavtaler med prisvilkår som er konkurransedyktige over tid. Vi an ikke annet enn å krysse fingrene for at prisene snart normaliserer seg igjen - og i mellomtiden er du selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på telefon: 38 60 85 00 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag - og riktig god helg! Hilsen Sylvia - LOS
Vært kunde hos Los lenge. Byttet til motkraft og ble dagen etterpå oppringt av en los selger som mente at jeg like godt kunne bli hos dem siden de var 100% eid av kommunen og alt overskudd går tilbake til innbyggerne. Dette er ren løgn, de er eid av Agder energi som tar ut 100vis av millioner i gevinst hvert år. Burde vært straffbart å lyve om sånt.
Hei Even, Takk for din tilbakemelding. Det stemmer at LOS er eid av Agder Energi, som igjen er offentlig eid av kommunene på Agder og Statkraft. Det medfører derfor riktighet at hundrevis av millioner går tilbake til fellesskapet i form av utbytte til de kommunale eierne på Agder hvert år. Utbyttet går til blant annet barnehage og skole, helsetjenester og eldreomsorg – og kommer på denne måten innbyggerne til gode. Mer informasjon om dette kan man finne på Agdereierne.no: http://www.agdereierne.no/. I LOS ser vi på det å bidra til lokalsamfunnet som en selvfølge – vi deler derfor årlig ut over èn million kroner til barn og unge her på Sørlandet slik at små og store drømmer kan realiseres. Man kan lese mer om fondet, hvem som kan søke og tidligere tildelinger på våre nettsider her: https://www.los.no/los-fondet/. Det er leit å høre at du har byttet strømleverandør – men du er uansett selvsagt velkommen tilbake i fremtiden dersom det skulle bli aktuelt. Ønsker deg en riktig fin dag videre Hilsen Sylvia - LOS
Veldig gode opplysninger og informasjon som kommer regelmesig
Har fungert veldig bra så langt. Regner med at det fortsetter
Hei Øyvind, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med å ha oss som din strømleverandør. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal fortsette å være fornøyd med oss - og ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 38608500 eller e-post: [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en riktig fin dag! Hilsen Sylvia - LOS
Har hatt LOS snart 1 år og sammenlignet med andre blir Årsforbruk og pris tilfredstillende. Får tilbud om fast men beholder spotpris.
Kan anbefales gjennom Coop avtalen. Bra kundebehandling, og 2% bonus på kjøpeutbytte. Kan anbefales.