Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lyse driver ikke og lurer kundene. Byttet fra F........t og der hadde jeg fastpris på 80 øre 3 mnd. Noen dager etter første faktura ble betalt, ble det endret til 99 øre. Smålig og kvalmt. DA FANT JEG LYSE.. dem holder avtalen og endrer ikke.
Jeg har i dag avtale med Lyse for strøm og bredbånd. Skulle også ha elbillading men der kom vi ikke i mål. Opplever at nettside og app er ustabil. Lyse har kjøpt tilgang til elbillading i sameiet men vil ikke oppgi samlet pris for ladingen og varighet gor pris/avtale.
Har litt problemer med appen til Lyse. Kanskje min egen feil
Bruker Lyse som strømleverandør. De er proffe og aldri noe tull. Samarbeider med Elvia og får derav kun 1 faktura. Kundeservice svarer når jeg vil ha svar på et spørsmål og slipper å vente timesvis. Topp.
Dekker strø m altibox og nå ice. Får alt jeg ttenger på en plass
Ordner ikke opp i problemene. Vsnskelige å få tak i. Elendig service. Gjør noe med det!
Etter at de endelig fikk skikk på appen sin i våres ble det fornøyelse og følge med på strømbruk, strømpris og -kostnad. Med fastprisavtale er kanskje ikke prisen så interessant...jo, for å se hvor mye jeg sparer sammenlignet med spotpris :) Kundeservice på Facebook er kjapt ute med greie svar. Lyse var for øvrig en av de leverandørene som holdt ut lengst med fastpris selv da de fleste andre sluttet.