Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har litt problemer med appen til Lyse. Kanskje min egen feil
Bruker Lyse som strømleverandør. De er proffe og aldri noe tull. Samarbeider med Elvia og får derav kun 1 faktura. Kundeservice svarer når jeg vil ha svar på et spørsmål og slipper å vente timesvis. Topp.
Dekker strø m altibox og nå ice. Får alt jeg ttenger på en plass
Ordner ikke opp i problemene. Vsnskelige å få tak i. Elendig service. Gjør noe med det!
Etter at de endelig fikk skikk på appen sin i våres ble det fornøyelse og følge med på strømbruk, strømpris og -kostnad. Med fastprisavtale er kanskje ikke prisen så interessant...jo, for å se hvor mye jeg sparer sammenlignet med spotpris :) Kundeservice på Facebook er kjapt ute med greie svar. Lyse var for øvrig en av de leverandørene som holdt ut lengst med fastpris selv da de fleste andre sluttet.
Etter mange år med klaging og krangling klarte omsider også Lyse å produsere forståelige regninger for "alminnelige folk / folk flest". Om det ble styrt fra Forbrukerrådet eller Lyse sine egne beslutninger, vet jeg ikke. Fortsatt annonserer de at jeg får grønn kraft i min stikkontakt bare ved å betale ekstra; Tull og svindel! Dersom de hadde rett i en slik påstand, ville Lyse automatisk ha mottatt Nobels pris for fysikk.
Har spart store beløp ved å binde meg til fastpris tidlig!