Lyse opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig bra service.strøm til kr 0.95øre og har bundet den i 3år🙂
De gangene jeg har hatt behov for kontakt, så har jeg alltid fått god hjelp. Synes også det er greit å få alt fra en leverandør, selv om jeg kan tjene litt på å bytte.
For dyre og tar ikke hensyn til oss som sliter med å betale regningene.Jeg er lei av å fryse for at de skal tjene seg rike.Gi oss tilbake en akseptabel pris.Kundeservice er bra når du får dem i tale.
Prøvde å si opp avtalen. Hver gang man kontakte via chat eller messenger, ga de ikke konkrete svar eller de flytte deg bare på annen avdeling hele tiden. Man kan ikke heller sende angreskjemaet på epost fordi det står at det er feil med epost. Å ringe dem heller tok lannnnng tid til å vente.
Lange telefonkøer, man får lite ut av å kontakte Lyse via Facebook messenger annet enn nye telefonnummer å ringe til. Ringer man nummerne blir man henvist til en av deres datterselskaper for så å bli henvist tilbake dit man kommer til. Skiftet til Tibber som strømleverandør, men kommer ikke fra dem grunnet nettleia og fjernvarmen. Ved fjernvarmen mener de at man ikke har rett på strømstøtte kompensasjon, enda til at NVE mener noe annet. Svært lite behjelpelige da jeg hadde vannlekkasje på deres fjernvarme system, da de bare pekte fingeren mot rørlegger i det nye huset. Svært dårlig erfaring jevnt over hele linja. Styr unna!
I følge bytt.no har jeg både en dyr og dårlig strømavtale på spotpris. Hele 31 strømselskaper kan tilby meg en billigere og bedre avtale enn Lyse, noe som jeg kommer til å benytte meg av. Har vært i kontakt med Lyse om de kan tilby meg bedre avtale enn den dyre og dårlige avtalen jeg har, men henviser kun til de mange rare og forvirrende avtalene de kan tilby på nettsiden. Det er takken for å være trofast kunde i over 20 år. Grådige og lite hjelpsom er min erfaring med Lyse. Er ikke bare misfornøyd hvor lite de bryr seg og tar vare på trofaste langvarige kunder, men også utrolig skuffet. Utrolig kjipt at ikke Lyse kan hjelpe trofaste strømkunder med bedre avtaler eller at de tar en bit av "kaka" (= strømregningen) til kundene sine. Føler rett og slett jeg ikke har tillit til Lyse lenger, så nå bytter jeg! Aldri mer Lyse!!
Blitt påtvunget bindingstid og skyhøy pris på elbillader som tok 6mnd å få montert Alltid lang ventetid til kunde service og svarer sjeldent henvendelser som de lover å svare