Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig bra service og jeg har anbefalt motkraft til venner 😊
Hei Lise. Tusen takk for tilbakemeldingen. Hyggelig at du også anbefaler oss videre, dette motiverer oss til å jobbe på🤩
Her får du en avtale på billig strøm uten en masse påslag på prisen og skjulte kostnader. Det her er bra og når dei får opp å går skikkelig web løsninga med kunde oversikten blir det konge!!!😊
Hei Forde. Utrolig hyggelig tilbakemelding å få, da det er nettopp dette vi jobber for. Vi ønsker at prisene skal være lette å forstå slik at våre kunder aldri er i tvil på om de blir lurt eller ikke. Vi jobber hver dag med å utvikle oss, og det er morsomt å ha med kunder som deg på veien🤩
Har vært litt problemer med appen, men når jeg sender email og spør om noe får jeg raskt, utfyllende og hyggelig svar... ser at appen er oppe og går normalt nå, og det er billigste alternativ på markedet så langt jeg kan se..
Heisann Aage! Tusen takk for tilbakemeldingen. Flott at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice, dette motiverer oss til å fortsette å jobbe på. Psst🤫 Den nye appen er rett rundt hjørnet.
Veldig enkelt å bytte til. Bra og funksjonell app. Oversiktlig. Veldig rask kundeservice!
Hei Anna. Supert å høre at du er fornøyd med både bytte, app og kundeservice🤩 Psst🤫 En helt ny versjon av appen er rett rundt hjørnet. Vi gleder oss!
Da er forholdsvis ny abonnent har jeg ikke mye erfaring, men så langt er alt positivt. Oversiktlig app og raskt svar på spørsmål. Ønsker meg smartlading til el bil.
Hei Runar. Vi ser frem til et langt og godt kundeforhold hvor vi skal få mange erfaringer sammen. Supert å høre at du er fornøyd så langt🤩 Når det gjelder smartlading til elbil vil dette komme i den nye appen, samt mye, mye mer!
Jeg er relativt fornøyd med Motkraft. Jeg savner imidlertid litt mer informasjon på appen som jeg har lastet ned. Det er også en ulempe at nettselskapet må sende egen faktura.
Heisann Vibeke. Når det gjelder appen er vi enige at den ikke er optimal. Vi jobber derfor med å utvikle en ny app. Denne appen vil ha mer informasjon og flere nye funksjoner. Dersom du har noen konkrete ønsker til appen, gjerne send dette til vår kundeservice så tar vi dette med i utviklingen⚡️ Når det gjelder samfakturering er dette noe vi har til vurdering, men for å kunne tilby dette trenger vi enda flere kunder for å kunne beholde vår lave pris.
Når eg bestilte Motkraft, så hadde eg ikke måler nummer tilgjengelig, men hadde en address. Noen dager før eg flyttet inn, spurte eg om alt var i orden, der det kom fra kundestøtte, alt var i skjønneste orden. Så når eg flyttet inn, spurte eg hva måler nummeret de hadde registrert på meg, da viser det seg at dette var feil. Motkraft har da valgt et tilfeldig målernummer i bygget og satt det på meg. Dette ble rettet. Men det opplevdes som unødvendig og ga eg brudd i tilliten. Appen er også svært primitiv og dette gjorde at det kun var mulig å vurdere strømforbruket etter neste døgnet. også er det veldig feil skala i appen, har eg brukt under 1kwt, så har eg gjerne 0 - 1 - 1- 1 - 1, som representerer 0 - 0.25 - 0.5 - 0.75 - 1. Som gjør appen vanskelig å bruke. Ideen er bra, men den er langt fra gjennomført. Gikk til Tibber istede og har fått mye bedre oppfølging og virker som et mer etablert firma.
Hei. Det er veldig beklagelig at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Når det gjelder måleren din ville vi aldri satt en tilfeldig måler på deg. Dersom vi hadde feil målernummer på deg kan dette skyltes at du eksempelvis var knyttet til en tidligere måler.. Ved innflytting oppfordrer vi dermed alle våre kunder til å sende korrekt målernummer slik at vi får fanget opp at det nå skal knyttes en ny måler til ny person. Vi er enig at appen ikke er optimal. Den appen våre samarbeidspartnere utviklet var langt i fra det vi ønsket, og vi utvikler derfor en helt ny app selv. Denne vil ha mange nye funksjoner som våre kunder har vært med på å bestemme⚡️