Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når eg bestilte Motkraft, så hadde eg ikke måler nummer tilgjengelig, men hadde en address. Noen dager før eg flyttet inn, spurte eg om alt var i orden, der det kom fra kundestøtte, alt var i skjønneste orden. Så når eg flyttet inn, spurte eg hva måler nummeret de hadde registrert på meg, da viser det seg at dette var feil. Motkraft har da valgt et tilfeldig målernummer i bygget og satt det på meg. Dette ble rettet. Men det opplevdes som unødvendig og ga eg brudd i tilliten. Appen er også svært primitiv og dette gjorde at det kun var mulig å vurdere strømforbruket etter neste døgnet. også er det veldig feil skala i appen, har eg brukt under 1kwt, så har eg gjerne 0 - 1 - 1- 1 - 1, som representerer 0 - 0.25 - 0.5 - 0.75 - 1. Som gjør appen vanskelig å bruke. Ideen er bra, men den er langt fra gjennomført. Gikk til Tibber istede og har fått mye bedre oppfølging og virker som et mer etablert firma.
Hei. Det er veldig beklagelig at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Når det gjelder måleren din ville vi aldri satt en tilfeldig måler på deg. Dersom vi hadde feil målernummer på deg kan dette skyltes at du eksempelvis var knyttet til en tidligere måler.. Ved innflytting oppfordrer vi dermed alle våre kunder til å sende korrekt målernummer slik at vi får fanget opp at det nå skal knyttes en ny måler til ny person. Vi er enig at appen ikke er optimal. Den appen våre samarbeidspartnere utviklet var langt i fra det vi ønsket, og vi utvikler derfor en helt ny app selv. Denne vil ha mange nye funksjoner som våre kunder har vært med på å bestemme⚡️
Har ikke fått første faktura, men har vært tull med overtakelse etc og app som ikke du fungerer. Men veldig fin kundeservice når jeg tar kontakt :)
Hei Joa! Beklager for at du opplevde en trøblete start på kundeforholdet. Vi håper å rette opp dette med et langt og godt kundeforhold🤗 Hyggelig å høre at du hvertfall fikk en positiv opplevelse med vår kundeservice. Psst, en ny versjon av appen er rett rundt hjørnet🤫
Har blitt dobbelt fakturert for januar, ca 8000 kroner. Korona permitert og blakk. Prøver og få pengen tilbake,men de sier det blir fixet ved neste faktura om 30 dager.
Hei Lasse. Som nevnt til deg over chat jobber vi for å få tilbakebetalt de 4000 kr du betalte inn for mye så fort som mulig. Vi hadde akkurat kjørt tilbake betalinger da du opplyste oss om feilen din, og du vil derfor få tilbake betalt ved neste utbetaling. Beklager så mye for at vi ikke fikk tilbakebetalt deg samme dag, men vi har strenge rutiner for utbetalinger..
Fantastisk konsept og innfallsvinkel. Utfordrar eit etablert marknad. Skulle likt å sett betre synleggjering av kva overskot brukast på, men per no enkelt akseptert pga. selskapet kun har eksistert i 5-6 mnd.
Tusen takk for tilbakemeldingen, Lars. Vi tar med oss dette videre i utviklingen, det er absolutt et poeng å kunne se hvor pengene tar veien🤗
Motkraft gir gode betingelser, er raske på chatten. Appen er en god start men ser fram til en oppdatering.
Så bra. Vi jobber for at alle våre kunder skal få raske, gode svar på chatten hver dag🤗 Den nye appen er rett rundt hjørnet, og vi tror den vil falle i smak. Vi gleder oss!
Helt perfekt, ikke noe dilldall. Ikke noe press om å kjøpe ekstratjenester
Dette vi jobber for🤩 Hyggelig å høre at det faller i smak!
Kjempegod service på chat'n! Så jeg er superfornøyd. Dessuten har jeg lest mye bra om dere - så dette blir nok bra! 👍
Så bra du er fornøyd! Vi jobber hver dag for å svare alle våre kunder raskt og godt på chaten, så det er hyggelig å høre at det settes pris på🤗