Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble anbefalt MOTKRAFT av en meget troverdig person. Sjekket derfor ikke noe selv. Da jeg skulle opprette avtalegiro og e-faktura, kom det opp i banken at det manglet mailadresse og telefon på dere. Sjokk ! Fant så ut at dere var under etterforskning. Da det attpå til dumpet inn et u s p e s i f i s e r t krav på kr 2.052,- , forsterket det inntrykket av at det var ugler i mosen. Jeg h å p e r at dere er seriøse, men da har dere en vei å gå for å overholde elementær opplysningsplikt, jfr banken, samt være lett tilgjengelige. I første instans fant jeg kun en gateadresse i Trondheim. Har brukt unødig lang tid på dere. M e n - konseptet deres er godt, så jeg håper dere lykkes. Nå er jeg imidlertid ført tilbake til NorgesEnergi. Med vennlig hilsen Mutt C. A.
Hei. Dette hørtes rart ut. Vi har ikke hatt problemer med å sende ut faktura verken i nettbanken eller appen. Har heller aldri opplevd at kunder anser fakturabeløpet som et uspesifisert krav? Det er synd du ikke tok kontakt med oss på kundeservice så kunne vi funnet ut av problemet sammen. Når det gjelder etterforskningen du referer til så hørtes dette ut som et sleipt salgstriks brukt av en selger. Vi er ikke under etterforskning og driver et 100% lovlig non-profitt strømselskap. Dersom du har hørt dette av en selger tydeliggjør dette hvor "shady" bransjen er - noe vi er motstander av.
Super kundeservice. Rask og informativ. Litt tynn App så langt, men tror den blir bedre snart.
Heisann! Takk for en flott tilbakemelding. Akkurat dette vi jobber for🤩 Når det gjelder appen, er vi helt enige. Det er også derfor det er en helt ny app på vei, vi gleder oss til du får testet den⚡️
Enkelt å raskt, grei app. Burde kunne hente fakturagrunnlag i appen.
Heisann Kristian. vi utvikler en helt ny versjon av appen selv, da den våre samarbeidspartnere utviklet var langt fra det vi ønsket. I den ny appen vil du kunne se fakturagrunnlaget, samt mye, mye mer!🤩
Strømmet er dyrt uansett, men du trenger ikke å betale mer en nødvendig. Takk Motkraft for å hjelpe meg å "spare" i disse vanskelige tider. App-en trenger litt renovering men bortsett det alt fungere utrolig bra.
Hei Artur! Takk for en super tilbakemelding. Når det gjelder appen er vi helt enige, og det er nettopp dette vi jobber med. Vi lager en helt ny versjon av appen som er rett rundt hjørnet. Vi gleder oss, og håper du gjør det samme🤩
Bestilte flytting i midten av Desember: 3-14 dager. Spol frem til midten av Februar og det er fremdeles 3-14 dager. Har enda ikke hørt noe fra Motkraft annet enn kvittering på kredittsjekk. Den var de derimot rask med.
Hei Marius. Dette hørtes rart ut. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så finner vi problemet.
Enkelt selskap som har en av de billigste avtaler som jeg fant på nettet. Eneste minus så langt for meg er at appen er litt træg og ikke alltid oppdaterer seg. Håper på ny oppdatert versjon snart.
Hei Thomas. Godt du bare hadde et minus, for dette minuset vil snart forsvinne. Vi jobber med å utvikle en helt ny versjon av appen, da den våre samarbeidspartnere utviklet var langt i fra det vi ønsket. Den nye appen er rett rundt hjørnet. Vi gleder oss🤩
Jeg betalte fakturaen min i nettbanken før e-faktura kom. Ble trekt dobbelt, men etter hyggelig mailutveksling blir den innbetalingen stående og det trekkes fra på de neste fakturaene. Godt løst av meget hyggelige servicefolk👍
Hei Kai. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Supert at du ble fornøyd med løsningen og våre kundebehandlere🤩