Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var i starten veldig fornøyd med å komme til et non profit selskap. Men etter at de nå har økt prisene 2 ganger, så begynte jeg å undersøke litt og fant ut at de har droppet "non profit" policy'en og vil tjene mer på kundene sine (som alle andre)....
Heisann Kåre, Selskapet trenger tilførsel av mer kapital for å kunne fortsette å eksistere. For å klare å tiltrekke ny kapital og fortsette kampen mot en mer kundevennlig bransje måtte vi dessverre gå bort i fra det å være non-profit..
Litt kluss i starten, men sånn er det for alle i starten med ny app osv. Nå er alt bare supert. Har den billigste strømmen 24/7. Jeg er veldig godt fornøyd etter 2 år som kunde.
Heisann Idar. Takk for super tilbakemelding. Det er godt å høre du er fornøyd 🤗
Fint å endelig være kunde hos et strømselskap som er åpent og transparent.
Heisann Christian, Takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på 🤩
ingen lurepåslag, og lavt påslag og mnd. abb. pris. billigste jeg har funnet så langt..nettleie er utenom.
Hei Eva. Takk for fin tilbakemelding 😊 Samfakturering er noe vi har under vurdering, men da trenger vi flere kunder for at det skal være bærekraftig iht prisen vi leverer nå! Vi jobber for å kunne tilby dette på sikt.
Du kan få bedre avtaler andre steder etter de har økt prisene. Tror de må finne på et nytt navn nå hvor de har blitt som alle andre.
Heisann Mathias, Dessverre så vi oss nødt til å justere prisen i fjor da også våre kostnader gikk opp som følge av at priser og drift generelt i verden har blitt dyrere. Du er ikke alene om å reagere på dette, og vi er enig i at dette er kjedelig nyheter.
Meget fornøyd med både pris og hvor enkelt det er å bruke
Heisann Sindre, Så hyggelig å høre, det setter vi pris på 🤩
Holder det dei lover. Oversiktlig og god app. God oversikt over mnd faktura i appen. Akseptable påslag og fastbeløp Anbefales.
Hei Rune! Takk for super tilbakemelding, det er godt å ha deg med på laget 🤝