Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flytter over til Motkraft 25.mai of etter det har de stipulert mitt forbruk fullstendig feil. Ikke får de rettet opp forbruket for mai, så kom juni regningen, ikke korrigert for mai, og stipulert for juni også.... e-poster flyr mellom oss, de skal rette opp dette på augustmåned... Jeg begynner å bli irritert, mitt forbruk er korrekt innrapportert hos Elvia, det har de bekreftet. At de KUN kan nås på e-post betyr at servicen blir deretter.....
Hei. Det er synd å høre du har opplevd dette. Gjerne ta kontakt med oss igjen så skal vi selvfølgelig hjelpe til om du ønsker!
Hvorfor virker ikke Appen? Har vært slik i flere dager nå...... 8.juni 2023
Heisann. Dersom du opplever utfordringer med appen, gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi hjelpe til!
Hva driver Motkraft med? 1: Jeg får tilsendt regninger fra de, sånn hipp som happ. 2: Jeg må stort sett selv, fysisk gå inn i Motkraftappen og finne mine fakturaer der og så kopiere og lime inn i nettbanken for å betale. Men inne på Motkraft sin app sto to av mine regninger fortsatt som ubetalt, flere uker senere, og da jeg purret i midten av april (2023) fikk jeg bekreftet at joda regningene er betalt de! Etter denne kommunikasjonen har jeg ikke hørt noe mer. Ikke fått noen faktura, verken på e-post, i posten eller som nettregning i nettbanken. Men plutselig, klokken 0300 på natten tikket det inn en mld at det lå et brev til med fra Kredinor Inkasso inne på digipost. Det var de to regningene som for lengst hadde blitt betalt for mars og april! Er det mulig?! Og ikke èn eneste påminnelse eller purring før det der! Nei, for noen rotehoder! Jeg sendte kvitteringer på betalte falturaer både til inkassoselskapet og til Motkraft. Deretter byttet jeg strømselskap. Jeg anbefaler ikke dette selskapet. Til tross for hyggelige kundebehandlere, så drives dette selskapet på en useriøs, rotete og kaotisk måte. De ser heller ikke ut til å ha noen som helst kontroll på sin fakturaavdeling! Styr unna intill de får orden i sakene.
Heisann Siw. Det er synd å høre du ikke lengre ønsker oss som din strømleverandør på bakgrunn av dette. Gjerne ta kontakt med oss på chat eller e-post til: [email protected] så skal vi selvsagt hjelpe til å løse dette.
Sendte mail for en melding om en forfalt faktura som jeg hadde betalt, fikk svar på 2 minutter og det var fikset. Tipptopp.
Hei Martine! Takk for fin tilbakemelding🤝
Er generelt fornøyd med Motkraft. Alltid rask og effektiv hjelp å få når jeg tar kontakt. :-)
Heisann Kjetil. Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på🤩
Kjære Motkraft; jeg ble fortalt og leste deres egen omtale at med dere som leverandør ville jeg ha de aller trivligste prisene, og det med god samvittighet! Aldri i mitt egenrådige liv har jeg noen gang hatt så LATTERLIG høye regninger - og ja, jeg vet strømmen denne vinteren og ut generelt er og var dyrere men gud hjelpe meg - 7 tusen i faktura for ei mnd, enslig kvinne med vannbåren varme i hus, tv som kun brukes til streaming (sikkert 5 ganger max i mnd...), ei heller tørketrommel, vaskemaskin eller stasjonær pc. Altså.. det er til å bli direkte kvalm av! Ikke får kundene deres kontakt heller da nettsiden deres ikke er i topp shape hverken hva funksjonalitet OG design gjelder, 0 chat-bot eller telefonnummer. Ønsker å si opp, men det skulle ikke være lett. Gud, hjelpe meg! Og DU! Du, som leser dette......- redd deg selv; skaff deg for all verdens skyld IKKE denne leverandøren om du verdsetter stabilitet, trygghet, holdte løfter og komfort.
Hei Sara. Vi setter pris på din tilbakemelding og vi det er synd å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Dyre strømregninger er det ingen av oss som ønsker, men dessverre har nok de aller fleste av oss opplevd urimelig høye priser på strømmen denne vinteren. Vi forstår veldig godt at dette er frustrerende og håper at neste vinter vil bli by på billigere strømpriser. Det er også beklagelig å høre at du ikke syns vår nettside ikke er i god nok stand. Vi ønsker hele tiden å forberede oss, så vi setter stor pris på om du vil sende oss en mail til [email protected] og fortelle konkret hva du savner på nettsiden slik at vi muligens kan implementere dette. Igjen, takk for tilbakemeldingen din til oss!
Faktura var enkel og oversiktlig, så det er et stort pluss. Men jeg har ventet i en måned på å få tilgang til appen, og har ved flere anledninger tatt kontakt med kundeservice. De kan forsikre meg at teknikerne jobber med saken, men med den behandlingstiden så virker det dessverre ikke som at de har gjort noe. I tillegg så har de økt prisen i perioden jeg har vært kunde, selvom det var 1000 mnd. prisgaranti. Derfor kommer jeg til å bytte tilbake til tibber, som nå har tilnærmet samme pris, men et mye bedre produkt.
Hei Henrik. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du har denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Vi har hatt en 1000 måneder prisgaranti, som gjelder med et forbehold om endring dersom det er «strengt nødvendig». Forbrukermyndighetene har tidligere vært kritiske til garantien med et slikt forbehold, og garantien har derfor utgått.