Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Faktura var enkel og oversiktlig, så det er et stort pluss. Men jeg har ventet i en måned på å få tilgang til appen, og har ved flere anledninger tatt kontakt med kundeservice. De kan forsikre meg at teknikerne jobber med saken, men med den behandlingstiden så virker det dessverre ikke som at de har gjort noe. I tillegg så har de økt prisen i perioden jeg har vært kunde, selvom det var 1000 mnd. prisgaranti. Derfor kommer jeg til å bytte tilbake til tibber, som nå har tilnærmet samme pris, men et mye bedre produkt.
Hei Henrik. Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre du har denne opplevelsen av oss, det ønsker vi selvsagt ikke. Vi har hatt en 1000 måneder prisgaranti, som gjelder med et forbehold om endring dersom det er «strengt nødvendig». Forbrukermyndighetene har tidligere vært kritiske til garantien med et slikt forbehold, og garantien har derfor utgått.
Eg tok kontakt med kundeservice for å få utsetjing på straumrekninga, noko som ikkje var problem.
Hei Aina! Takk for tilbakemelding, det er bare å ta kontakt igjen dersom det skulle vært noe annet😊
Lett å følge strømbruk og man føler seg ikke overkjørt som man kan gjøre blant de "store" strømleverandørene som legger på mange forskjellige gebyr og avtaler som gir unødvendige kostnader for en som meg som skal sørge for alle omkostninger det innebærer å bo og alene.
Hei Helena! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på. Håper du får en fin dag videre🤩
Alt har fungert som avtalt. Overgangen fra tidligere strømleverandør var meget positiv med tankeprosess pris og alle forskjellige påslag. App og kundeservice kan være en noe variabel opplevelse.
Hei Jan. Takk for god tilbakemelding👊 Vi jobber hver dag for å utbedre både app og service, og håper vi kan nå full score hos deg på sikt!🌟
Byttet til Motkraft i feb -22, da de gav seg ut for å være non-profit - og ga 1000 måneder prisgaranti. 13 måneder senere dobler de prisene. Jeg liker ikke å bli lurt og er allergisk mot lokketilbud. Bytter til noe mer seriøst.
Hei, Vi har dessverre sett oss nødt til å endre prisene våre. Vi har ikke som mål å gå med overskudd på strømsalg i privatmarkedet, men å tilby en bærekraftig strømleveranse til en pris som er rettferdig for både oss og kundene våre⚡️
De markedsførte seg med en 1000 måneder prisgaranti. Men nå øker de plutselig prisen. Bare lureri slik som mange andre strømleverandører. Styr unna. Det finnes rimeligere avtaler der ute.
Hei Jan. Motkraft har i enkelte kanaler kommunisert en 1000 måneder prisgaranti, som gjelder med et forbehold om endring dersom det er «strengt nødvendig». Forbrukermyndighetene har tidligere vært kritiske til garantien med et slikt forbehold. Garantien vil derfor utgå og endringsbestemmelsen erstattes med den nye standardbestemmelsen (se pkt. 12 i de nye avtalevilkårene) som gjelder likelydende for alle strømleverandører.
Da jeg ble kunde så reklamerte motkraft med at de var ett alternativ til de tradisjonelle leverandørene og at de drev etter en non-profit model. I går fikk jeg en e-post om at påslaget per kWt går opp 100% og at månedsprisen øker med 52%. De sier de vil gå over til en avtale som er mer standard i markedet.
Hei Trond. Vi har dessverre sett oss nødt til å endre prisene våre. Vi har ikke som mål å gå med overskudd, men å tilby en bærekraftig strømleveranse til en pris som er rettferdig for både oss og kundene våre⚡️