NordlysEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt ok. Minus for bindingstid. Grei app. Stopper dessverre leveranse til forbruker.
Har forsøkt å få de til å sende e-faktura i 3 år som de lovte ville være på plass straks når jeg inngikk avtalen. Har purret på dette ved flere anledninger. Det står på min faktura at det er en topp 3 avtale og det stemmer overhodet ikke med realiteten. Jeg bytter nå leverandør men vurderer å sende krav om tilbakebetaling innenfor topp 3 pris.
Høye regninger, umulig å logge inn på nettsiden deres og vanskelig å finne ut av hva vi bruker og hva det koster.
Får ikke oppdatert informasjon om prisene. Har ikke app som gir informsjon om når det er billigst å lade bilen.
Får for lite info underveis. Middelmådig kundebehandling...
Jeg har vært strømkunde siden 21. Sendte en mail til kundeservice den 19.des og spurte hvorfor strømprisen for november er langt høyere enn de fleste andre strømlevarandører tilbyr. Jeg skrev at regning ikke blir betalt før jeg får et svar. jeg har fortsatt ikke mottatt svar. Har forsøkt å ringe men da jeg omsider kom gjennom fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende mail slik at "de som bestemmer" kan se på min henvendelse. I beste fall useriøst og i verste fall svindelbedrift. Sannsynligvis har jeg nok betalt betalt blodpris for strømmen over en lengre periode .
Helt forferdelig kundeservice! Selger strømmen sinnsykt dyrt. Når man ringer på telefon blir du bedt om å si opp avtalen istedenfor å beholde kundene. Folk som ikke kan kundeservice burde ikke jobbe der. Spesielt hun som heter (anonymisert navn).
Vi gikk inn i en spotprisavtale med selskapet med lovnad om lang varighet. Ingen fast betaling. Det varte ikke lenge, for plutselig var vi plassert på en topp 10 avtale med masse fastpriser. Uten å varsle oss. Vi betalte rådyre regninger i flere måneder. Vil kalle det tilnærmet svindel. Det var også vanskelig å få sagt opp avtale. De skulle ha bruddgebyr for flere måneder
Nordlys klarer ikke samle mine to måleradresser på én faktura. De har lovet å ordne dette i lang tid uten å gjennomføre.
NordlysEnergi er en katastrofe og kan ikke anbefales. De svarer på e-post på det de vil svare på og vrir svarene dithen at kunden blir villedet til å tro at de har en spotavtale selv om de har en variabel avtale. Nå kan det være at kundeservice er særes dårlig opplyst eller trent i å svare avvikende, men det er ikke en ønsket adferd. Holde dere unna dette selskapet.
Selskapet er ikke redelig. Du vil måtte betale langt mer enn det som er forespeilet. Uspesifisert faktura. Det sitter langt inne å kalle andre bøller, men dette er svært nære.
Gebyrer med alt for lang bindingstid! Ikke verdt pengene, og selger som kom på døra "Glemte" å nevne at det var 2 år bindingstid. Bruddgebyret var på over 2000 kr! Unngå!!!
Bryter § 2.Urimelige priser og forretningsvilkår. Hensynsløs adferd og grovt misbruker kunder med ågerpriser. 757% av prisgjennomsnittet krever de betalt med Topp 3 Garanti avtalen min. Skal ha følgende: 01.09.2023 - 01.10.2023 6** kWh 106,000 øre/kWh NO1 (Sør-Øst) September 2023: 0,14kr 014,00 øre/kWh Kan absolutt ikke anbefale et ulovlig strømselskap som misbruker sin posisjon i en svært sårbar tid. Ingen som kan redde oss fra slike selskaper?
Har selgere som sier de selger ett produkt, men så får du ett annet mye dyrere. For å komme ut av denne avtalen koster mye.
Dette er et eksempel på villedende salg hvor de baserer seg på ikke å forklare på en forståelig måte hva man bestiller. Helt uhørt at noen sånne får lov til å fortsette slik. Advarer alle andre mot å ha noen som helst kontakt med dette selskapet