NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blir lurt for å betale på noe som ikke man har bestilt. Ingen tar noen ansvar, og ingen som ringer opp igjen.
Hei Elvis, Man skal alltid få god informasjon om strømavtalen ved avtaleinngåelse, jeg beklager derfor dersom du ikke opplever å ha mottatt tilstrekkelig informasjon -og ønsker selvsagt å undersøke dette nærmere. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. Dersom du velger å legge igjen telefonnummeret ditt skal du bli oppringt så snart en kundebehandler er ledig. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema om ønskelig: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Synes de har holdt seg godt på prisene. Har tegnet avtalen gjennom elkjøp som det ble sterkt advart mot, men likevel har dette vært noe av det bedre og mest stabile jeg har hatt. Bytt.no forvirres lett når jeg plotter inn data fra avtalen min og viser meg langt dyrere avtaler som de mener er mye bedre enn det jeg har. Har i dag påslag på 4,49øre/kwh og betaler 5kr/mnd i fast avgift. Alle de andre tilleggsproduktene ble avbestilt samme dag som avtalen ble inngått. Avtalen heter Gul Spot Lavpris. Positivt - Mine sider inneholder mye info - Konkurransedyktige priser - Meget lav fastpris over lang tid (brukt dem i snart 2 år) - Lavt påslag over lang tid (brukt dem i snart 2 år) - Vært i kontakt med kundeservice 2 ganger, vært kjempegreit å snakke med dem. Negativt - De valgte å avslutte gjennomfakturering for nettleien... FYYYY. Egentlig -1 stjerne bare for dette, men trekker ikke for den da dette er en ekstra kostnad for dem. Hjelper ikke å unnskylde seg med at det er lettere å forstå hva jeg betaler for, for energi delen har ikke endret seg. Det eneste som har skjedd nå er at nettleien har blitt fjernet fra fakturaen. Jeg kan godta at dette koster dere litt mer å kreve inn, men nettopp dette ville vært med på å styrket kundens tilfredshet. - De har ett merkelig skjult påslag på alt fra 1-5 øre på spotprisen som de ikke spesifiserer og som ikke henger på greip i forhold til noe som helst. -2 stjerne kun for dette. Fjerner de det skjulte påslaget så skal de få 5 stjerner lett.
Hei Liridon, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er hyggelig å høre at du synes strømavtalen din var stabil og at du var fornøyd. Som du nevner har vi ikke lenger gjennomfakturering med noen netteiere, og vi setter pris på din tilbakemelding angående dette. Det ble bestemt å fjerne gjennomfakturering, i hovedsak fordi mange kunder slet med å forstå forskjell på strøm og nettleie. VI er klar over at dette ikke gjaldt alle kunder, og at mange gjerne hadde ønsket gjennomfakturering fortsatt, men dessverre har vi ikke mulighet til å ha denne løsningen for kun noen få kunder. Det må enten være for alle våre kunder eller ingen av våre kunder. Når det gjelder påslaget du nevner, så skal vi ikke ha noen skjulte påslag i avtalen. Vår standardavtale, Spotpris, har en fast månedsavgift på 49 kroner i tillegg til strømprisen, men ingen ørespåslag. Det høres ut som du står på en litt eldre avtale, Gul Spot Lavpris, men kontakt oss gjerne dersom du vil vi skal sjekke om du har den beste avtalen vi kan tilby eller om vi kan gjøre det billigere for deg. Ha en fin dag, og en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Kort ventetid Veldig god hjelp. Forståelig forklaring fra kundeservice
Hei Eva, Takk for tilbakemeldingen din! Det er veldig kjekt å høre at du hadde en god opplevelse med vårt kundesenter, og at det var kort ventetid. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Dei ringte og spørte mange spørsmål og låste han som kunde krevde 3000kr for heile operasjonen.
Hei Roger, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager denne opplevelsen dere hadde. Utifra det du skriver høres det ut som dere fikk et bruddgebyr, men vi har ingen avtaler med bruddgebyr på 3000 kroner, så her vil vi gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd. Jeg anbefaler at dere ta kontakt med vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Husk at dersom strømavtalen stod på din far må vi også ha en bekreftelse fra han før vi kan utgi informasjon, av hensyn til personvernreglene. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Mvh Arne - NorgesEnergi
App funker ikke. Kommer kun opp gul side; ingen funksjoner/valg tilgjengelige.
Hei Helge, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var problemer med appen. Vi vil gjerne hjelpe deg med å løse dette problemet, så veldig fint om du kunne kontaktet vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 Mvh Arne - norgesEnergi
Velsig fornøyd med Norges energi, enkelt og ha oversikt, appen kommer veldig godt med, prisen er heller ikke det verste som er
Hei Poffen, Takk for tilbakemeldingen din! Appen vår er ganske ny, så det er flott å vite at du likte den, og at du synes det er greit å få oversikt over avtalen din. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Alltid god kundeservice og rask levering. Anbefaler sterkt å abonnere hos Norgesenergi
Hei Muna, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for å høre at du anbefaler oss videre, og at du var fornøyd med kundeservicen. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi