NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alltid god kundeservice og rask levering. Anbefaler sterkt å abonnere hos Norgesenergi
Hei Muna, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for å høre at du anbefaler oss videre, og at du var fornøyd med kundeservicen. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Godt ivaretatt. God informasjon og god hjelp til å finne en god avtale.
Hei Heidi, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd og følte deg godt ivaretatt! Si ifra dersom det skulle være noe. Mvh Arne - NorgesEnergi
God kundeservice og fin app til min side med Gid info.
Hei Eva, Takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at du var fornøyd med appen vår! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
god info om avtaler syns jeg fordeler med fastpris så en ikke får overraskelser
Hei Per, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du var fornøyd med avtalene våre, og informasjonen rundt disse! Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Raskt svar på mine spørsmål. Ikke noe ventetid i telefonkø. Hyggelig og forståelsesfull konsulent på mine spørsmål
Hei Terje, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du fikk svar på det du lurte på. Ta kontakt med oss dersom det skulle være flere spørsmål! Ha en god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
NorgesEnergi har ikke nettleie,først skal man betale til NorgesEnergi så kommer nettleia i tilleg
Hei Ivar, Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at mange synes strømmen er altfor dyr om dagen, det synes vi også. Om du ønsker vi skal sjekke om vi kan gi deg en billigere avtale enn den du har må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Når det gjelder gjennomfakturering, altså strøm og nettleie på samme faktura, så opplevde vi at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura eller din strømavtale, så må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 Mvh Arne, NorgesEnergi
Jeg har valgt p bli kunde via El-kjøp. Men har ikke mottatt noe info ennå.
Hei Pascoal, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du ikke fikk den informasjonen du trengte. Om du enda ikke har fått den informasjonen du behøvde, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 , så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne - NorgesEnergi