⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

God service

Omtale av  Muna O. A

Alltid god kundeservice og rask levering. Anbefaler sterkt å abonnere hos Norgesenergi

Svar fra NorgesEnergi
08.08.2022 13:43

Hei Muna, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for å høre at du anbefaler oss videre, og at du var fornøyd med kundeservicen. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Godt ivaretatt

Omtale av  Heidi B

Godt ivaretatt. God informasjon og god hjelp til å finne en god avtale.

Svar fra NorgesEnergi
08.08.2022 13:42

Hei Heidi, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd og følte deg godt ivaretatt! Si ifra dersom det skulle være noe. Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)

God kundeservice

Omtale av  Eva

God kundeservice og fin app til min side med Gid info.

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2022 16:39

Hei Eva, Takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at du var fornøyd med appen vår! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)

branok

Omtale av  Per K. R

god info om avtaler syns jeg fordeler med fastpris så en ikke får overraskelser

Svar fra NorgesEnergi
04.08.2022 16:50

Hei Per, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du var fornøyd med avtalene våre, og informasjonen rundt disse! Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Fikk raskt oppklart mitt spørsmål pm en faktura

Omtale av  Terje F

Raskt svar på mine spørsmål. Ikke noe ventetid i telefonkø. Hyggelig og forståelsesfull konsulent på mine spørsmål

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:03

Hei Terje, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du fikk svar på det du lurte på. Ta kontakt med oss dersom det skulle være flere spørsmål! Ha en god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dere kunne vært billigere

Omtale av  Ivar

NorgesEnergi har ikke nettleie,først skal man betale til NorgesEnergi så kommer nettleia i tilleg

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 14:11

Hei Ivar, Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at mange synes strømmen er altfor dyr om dagen, det synes vi også. Om du ønsker vi skal sjekke om vi kan gi deg en billigere avtale enn den du har må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Når det gjelder gjennomfakturering, altså strøm og nettleie på samme faktura, så opplevde vi at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. ​Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura eller din strømavtale, så må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 Mvh Arne, NorgesEnergi

Nyttig (0)

For å bli kunde

Omtale av  Pascoal

Jeg har valgt p bli kunde via El-kjøp. Men har ikke mottatt noe info ennå.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:07

Hei Pascoal, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du ikke fikk den informasjonen du trengte. Om du enda ikke har fått den informasjonen du behøvde, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 , så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR