NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dei ringte og spørte mange spørsmål og låste han som kunde krevde 3000kr for heile operasjonen.
Hei Roger, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager denne opplevelsen dere hadde. Utifra det du skriver høres det ut som dere fikk et bruddgebyr, men vi har ingen avtaler med bruddgebyr på 3000 kroner, så her vil vi gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd. Jeg anbefaler at dere ta kontakt med vårt kundesenter på telefonnummer 38 10 00 80. Husk at dersom strømavtalen stod på din far må vi også ha en bekreftelse fra han før vi kan utgi informasjon, av hensyn til personvernreglene. Ønsker deg en fortsatt god sommer. Mvh Arne - NorgesEnergi
App funker ikke. Kommer kun opp gul side; ingen funksjoner/valg tilgjengelige.
Hei Helge, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at det var problemer med appen. Vi vil gjerne hjelpe deg med å løse dette problemet, så veldig fint om du kunne kontaktet vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 Mvh Arne - norgesEnergi
Velsig fornøyd med Norges energi, enkelt og ha oversikt, appen kommer veldig godt med, prisen er heller ikke det verste som er
Hei Poffen, Takk for tilbakemeldingen din! Appen vår er ganske ny, så det er flott å vite at du likte den, og at du synes det er greit å få oversikt over avtalen din. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Alltid god kundeservice og rask levering. Anbefaler sterkt å abonnere hos Norgesenergi
Hei Muna, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Vi er veldig glade for å høre at du anbefaler oss videre, og at du var fornøyd med kundeservicen. Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Godt ivaretatt. God informasjon og god hjelp til å finne en god avtale.
Hei Heidi, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er flott å høre at du var fornøyd og følte deg godt ivaretatt! Si ifra dersom det skulle være noe. Mvh Arne - NorgesEnergi
God kundeservice og fin app til min side med Gid info.
Hei Eva, Takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du hadde en god opplevelse med kundeservice, og at du var fornøyd med appen vår! Ha en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
god info om avtaler syns jeg fordeler med fastpris så en ikke får overraskelser
Hei Per, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du var fornøyd med avtalene våre, og informasjonen rundt disse! Jeg ønsker deg en fortsatt fin sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi