⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Er godt fornøgd

Omtale av  Kjellbjørn N

Det er enkelt å gå inn og sjå på timepriser,samt å sjå på forbruk.

Svar fra NorgesEnergi
31.03.2022 15:32

Hei Kjellbjørn N! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Bruddgebyrer, oppsigelsestid og dyrt

Omtale av  Janne

Innviklede avtaler som man ikke kommer seg ut av med mindre man aksepterer å gå ut ekstremt lang oppsigelsestid eller skyhøye bruddgebyrer.

Svar fra NorgesEnergi
30.03.2022 09:31

Hei Janne! Det er leit å høre at du syns det har vært innviklet å komme ut av avtalen din med NorgesEnergi. Det høres ut til at du har hatt en bedriftsavtale hos oss, og da har man ofte oppsigelsestid og bruddgebyr, noe man skal bli informert om ved avtaleinngåelse. Man står selvsagt fritt til å bytte strømleverandør, men da må man forholde seg til de vilkår rundt oppsigelsestid og bruddgebyr som er inngått. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for bedrift på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Bra.god service. Tok tlf rarsk

Omtale av  Torill

God service, tok tlf raskt.Forsto hva dem fortalte meg

Svar fra NorgesEnergi
29.03.2022 15:30

Hei, Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Tror det er OK, men har lite sammenligningsgrunnlag

Omtale av  Jon

Jeg har stort sett bare betalt regningen og brukt strøm. Har fungert greit. Da det ble slutt på å få fakturautskrift på e-post fikk jeg problemer med innlogging på norgeseneri på datamaskinen, prøvde på min side, men fungerte ikke. Ukjent for meg at innlogging via bedrift og energivakten var nødvendig. Fikk detaljert veiledning av kundebehandler og fikk jeg det til. Kunne gjerne vært en enklere og mer selvsagt vei til målet

Svar fra NorgesEnergi
28.03.2022 15:13

Hei Jon! Det stemmer at dersom man har en bedriftsavtale hos NorgesEnergi, så må man logge inn på Energivakten da Min Side er forbeholdt privatkunder. Godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Helt greit

Omtale av  Janove H

Helt greit, lett å forstå faktura. Ellers er det vel ok

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2022 15:02

Hei, Janove H! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

God omsorg for kundene.

Omtale av  Pinsekirken

I samtaler Kommer det frem godt tilpasset tilbud og løsning.

Svar fra NorgesEnergi
24.03.2022 15:00

Hei, Pinsekirken! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Meget fornøyd

Omtale av  Bjørg

De lytter og forstår, når man ikke helt skjønner alt så. Det er meget bra. Hvis man skal si noe negativt må det være ventetid på svar.

Svar fra NorgesEnergi
23.03.2022 11:25

Hei Bjørg! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi beklager dersom du har opplevd ventetid hos oss, vi har den senere tid hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Vi har nå foretatt flere tiltak for å unngå dette, og vi har derfor nå svært kort ventetid. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR