NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Innviklede avtaler som man ikke kommer seg ut av med mindre man aksepterer å gå ut ekstremt lang oppsigelsestid eller skyhøye bruddgebyrer.
Hei Janne! Det er leit å høre at du syns det har vært innviklet å komme ut av avtalen din med NorgesEnergi. Det høres ut til at du har hatt en bedriftsavtale hos oss, og da har man ofte oppsigelsestid og bruddgebyr, noe man skal bli informert om ved avtaleinngåelse. Man står selvsagt fritt til å bytte strømleverandør, men da må man forholde seg til de vilkår rundt oppsigelsestid og bruddgebyr som er inngått. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter for bedrift på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Mvh Anna, NorgesEnergi.
God service, tok tlf raskt.Forsto hva dem fortalte meg
Hei, Torill, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen du fikk i dialog med vårt kundesenter. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg har stort sett bare betalt regningen og brukt strøm. Har fungert greit. Da det ble slutt på å få fakturautskrift på e-post fikk jeg problemer med innlogging på norgeseneri på datamaskinen, prøvde på min side, men fungerte ikke. Ukjent for meg at innlogging via bedrift og energivakten var nødvendig. Fikk detaljert veiledning av kundebehandler og fikk jeg det til. Kunne gjerne vært en enklere og mer selvsagt vei til målet
Hei Jon! Det stemmer at dersom man har en bedriftsavtale hos NorgesEnergi, så må man logge inn på Energivakten da Min Side er forbeholdt privatkunder. Godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Helt greit, lett å forstå faktura. Ellers er det vel ok
Hei, Janove H! Takk for din tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
I samtaler Kommer det frem godt tilpasset tilbud og løsning.
Hei, Pinsekirken! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på! Mvh, Truls - NorgesEnergi
De lytter og forstår, når man ikke helt skjønner alt så. Det er meget bra. Hvis man skal si noe negativt må det være ventetid på svar.
Hei Bjørg! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Vi beklager dersom du har opplevd ventetid hos oss, vi har den senere tid hatt stor pågang grunnet situasjonen i strømmarkedet. Vi har nå foretatt flere tiltak for å unngå dette, og vi har derfor nå svært kort ventetid. Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Mvh Nina - NorgesEnergi
Vær forsiktig med avtaler hos NorgesEnergi. Ikke lett å slippe ut av klørne hvis du vil bytte selskap
Hei Petter, Vi ønsker alltid at våre kunder skal være fornøyde med sin strømavtale hos oss, og da fortsette med NorgesEnergi som sin strømleverandør. Man skal derimot alltid stå fritt til å endre leverandør dersom man ønsker det. Skulle man ha bindingstid i avtalen hos oss skal dette alltid opplyses om ved avtaleinngåelse og et eventuelt bruddgebyr skal da tilsvare rabatten man har mottatt som følge av avtaleinngåelse. Skulle noe være uklart med din avtale hos oss må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi