NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Norges Energi Legger til Produkter som Vintertrygghet 50 kr mnd og Sparepakken 50 pr mnd uten å innformere.
Hei, Idar J.F! Vi forsøker ikke å være uærlig eller lure noen, og beklager dersom du føler vi gjort dette. Det stemmer at vi har ekstra fordelsprodukt med ulike fordeler for våre kunder. Disse skal derimot alltid bli informert om av selger/kundebehandler og det skal innhentes uttrykkelig aksept fra deg som kunde ved registrering. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Det er godt å være kunde hos dere først og fremst fordi det er billig med strøm og vi får spart mye på det. 2. Ha mobilabonnement hos dere i tillegg som har billigere pris i forhold til andre mobil operatører. 3. Eneste ulempen er at mobilnettet kan dette ut av og til. Men ingen ulemper med strømavtalen hittil. 4. Norges Energi har veldig flinke kundebehandlere som ordner og fikser samt er de veldig hyggelige å snakke med. Behjelpelige mennesker👍🏼 Til sist er mine egne erfaringer med Norges energi som er at jeg er strålende fornøyd kunde. Norges energi kan anbefales til alle som ønsker å oppleve hyggelig service samt for å spare penger😊
Fikk en god forklaring på hva jeg betalte for. Og det resulterte i at dobbelt betaling av tjenester kunne fjernes på min totalbelastning. Min feil at jeg ikke oppdaget dette før. Det som kunne vært bedre var om Norges Energi hadde sett dette selv. Det gjelder belastningen for sparepakke og 100% fornybar energi.
Sikker og lave priser og kjempe god service anbefales med marked konkurrerende priser
Umulig å logge inn på min side. Kundeservice er ikke tilgjengelig
Hadde litt problemer med den siste regningen. Fikk den både utsatt og delt opp. Det var til stor hjelp for. Dessuten var det en meget hyggelig konsulent som hadde stor forståelse for min situasjon
Bra kundeservice som forklarer enkelt hvordan tariffen/faktura er bygget opp fra innkjøp og forbruk Nordpool/forbruk og fram til kundens regning.