NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bra kundeservice som forklarer enkelt hvordan tariffen/faktura er bygget opp fra innkjøp og forbruk Nordpool/forbruk og fram til kundens regning.
I desember 2020 byttet jeg fra NorgesEnergi til Agva grunnet et godt tilbud/kampanje. Rett etter bytte ble jeg oppringt av NorgesEnergi. De kunne ikke matche kampanjen fra Agva, men gav meg et nytt tilbud med oppstart fra 01.06.21. Ved en feil overførte de strømabonnementet mitt med en gang. Dette oppdaget jeg når en høy strømregning landet i postkassen. Jeg tok da kontakt med NorgesEnergi og henviste til SMS-bekreftelsen, der det står klart og tydelig at oppstart skulle vært 01.06.21. Først fikk jeg to avvisende svar fra kundeservice med at "du ble ringt opp 10.12.20, og ble overført til oss 13.12.20". Jeg forsøkte å henvise til SMS-bekreftelsen, men kundebehandleren ignorerte dette i svaret. Først når jeg svarte med at dette tas videre til Forbrukerrådet på tredje forsøk, fikk jeg en beklagelse på feilen og at jeg "bare måtte si ifra om jeg ville bytte tilbake igjen". Ingen tilbud om kompenasjon eller på noen måte forsøke å rette opp feilen som har hatt økonomiske konsekvenser for meg. Det er uaktuelt at feilen de har gjort skal koste meg ca kr 2.500,- Dette må de rette opp i. Dette har vært en svært skuffende opplevelse, og saken er ikke avsluttet fra min side. Anbefaler alle å holde seg unna NorgesEnergi. Slurvete arbeid, dårlige tilbakemeldinger og en høy strømregning som jeg aldri skulle hatt - er det jeg sitter igjen med.
Hei Kjetil, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen og det er svært beklagelig at avtalen din ble startet opp tidligere enn avtalt. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi
Ønsket å benytte meg av NorgesEnergi sin prismatch, prøvde først å ringe - ventetiden var lang på tlf. Valgte å bli oppringt, de ringte først etter flere timer, og det passet ikke å ta tlf akkurat da. Chat var nede på tidspunktet jeg ønsket å kontakte de. Valgte derfor å sende Mail for å for få prismatch som ofte er det enkleste - 14 dager etterpå får jeg svar, om at den gjelder fra datoen de behandlet saken. At kunden skal lide av lang behandlingstid er helt feil for min del.
Hei David! Beklager at det har vært vanskelig å få tak på oss! Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i unormalt lang behandlingstid i alle våre kanaler. I utgangspunktet har vi dessverre ikke mulighet til å registrere prismatch tilbake i tid, men jeg håper likevel du har mulighet til å kontakte oss så skal vi selvfølgelig finne en løsning på dette. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80, eller send oss en e-post til: [email protected]. Henvis gjerne til dette innlegget, og til meg. Håper på å høre fra deg! Mvh Nina, NorgesEnergi
Vært fornøyd med Norges Energi, men oppdaget at de har pålagt meg "Vintertrygghet" siden 2017, noe jeg aldri har bedt om, så ergo har de svindlet meg for 1800kr på 3 år, så les og sjekk fakturan nøye.
Hei Andre! Man skal alltid få informasjon om Vintertrygghet før produktet registreres i strømavtalen. Det skal også sendes ut informasjon om produktet per e-post eventuelt SMS, i tillegg til at produktet vil vises på MinSide og faktura. Jeg beklager derfor dersom du ikke opplever å ha mottatt tilstrekkelig informasjon ved innsalg av produktet. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får nærmere informasjon om registreringen av produktet. Du kan kontakte oss per tlf 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Min side har nedetid og fungerer ikke alltid. Samt det er tregt
Hei Kristian! Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det kan bli bedre om lavere pris på strøm .To av mine venner har fått info om NorgesEnergi og vilkårene. Nå har NorgesEnergi to kunder til🥰
Skurringen skyltes nok mye fordi jeg opererte med flere konti. Det skjedde endringer og dete er jo etterhvert blitt store.