NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det er godt å være kunde hos dere først og fremst fordi det er billig med strøm og vi får spart mye på det. 2. Ha mobilabonnement hos dere i tillegg som har billigere pris i forhold til andre mobil operatører. 3. Eneste ulempen er at mobilnettet kan dette ut av og til. Men ingen ulemper med strømavtalen hittil. 4. Norges Energi har veldig flinke kundebehandlere som ordner og fikser samt er de veldig hyggelige å snakke med. Behjelpelige mennesker👍🏼 Til sist er mine egne erfaringer med Norges energi som er at jeg er strålende fornøyd kunde. Norges energi kan anbefales til alle som ønsker å oppleve hyggelig service samt for å spare penger😊
Fikk en god forklaring på hva jeg betalte for. Og det resulterte i at dobbelt betaling av tjenester kunne fjernes på min totalbelastning. Min feil at jeg ikke oppdaget dette før. Det som kunne vært bedre var om Norges Energi hadde sett dette selv. Det gjelder belastningen for sparepakke og 100% fornybar energi.
Sikker og lave priser og kjempe god service anbefales med marked konkurrerende priser
Umulig å logge inn på min side. Kundeservice er ikke tilgjengelig
Hadde litt problemer med den siste regningen. Fikk den både utsatt og delt opp. Det var til stor hjelp for. Dessuten var det en meget hyggelig konsulent som hadde stor forståelse for min situasjon
Bra kundeservice som forklarer enkelt hvordan tariffen/faktura er bygget opp fra innkjøp og forbruk Nordpool/forbruk og fram til kundens regning.
I desember 2020 byttet jeg fra NorgesEnergi til Agva grunnet et godt tilbud/kampanje. Rett etter bytte ble jeg oppringt av NorgesEnergi. De kunne ikke matche kampanjen fra Agva, men gav meg et nytt tilbud med oppstart fra 01.06.21. Ved en feil overførte de strømabonnementet mitt med en gang. Dette oppdaget jeg når en høy strømregning landet i postkassen. Jeg tok da kontakt med NorgesEnergi og henviste til SMS-bekreftelsen, der det står klart og tydelig at oppstart skulle vært 01.06.21. Først fikk jeg to avvisende svar fra kundeservice med at "du ble ringt opp 10.12.20, og ble overført til oss 13.12.20". Jeg forsøkte å henvise til SMS-bekreftelsen, men kundebehandleren ignorerte dette i svaret. Først når jeg svarte med at dette tas videre til Forbrukerrådet på tredje forsøk, fikk jeg en beklagelse på feilen og at jeg "bare måtte si ifra om jeg ville bytte tilbake igjen". Ingen tilbud om kompenasjon eller på noen måte forsøke å rette opp feilen som har hatt økonomiske konsekvenser for meg. Det er uaktuelt at feilen de har gjort skal koste meg ca kr 2.500,- Dette må de rette opp i. Dette har vært en svært skuffende opplevelse, og saken er ikke avsluttet fra min side. Anbefaler alle å holde seg unna NorgesEnergi. Slurvete arbeid, dårlige tilbakemeldinger og en høy strømregning som jeg aldri skulle hatt - er det jeg sitter igjen med.
Hei Kjetil, Det er leit å høre at du sitter igjen med den opplevelsen og det er svært beklagelig at avtalen din ble startet opp tidligere enn avtalt. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd og håper du kan ta kontakt med oss. Gjerne kontakt oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi se nærmere på dette. Mvh Kate, NorgesEnergi