NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fastpris og påslag er ert ran og ett banditt gebyr strømselskapene melker kundene for. Fjern dette, det er rikelig å betale dyr strøm uten ekstra avgifter på faktura
Hei, Roger! Vi takker deg for din tilbakemelding. For å kunne tilby strøm må vi som selskap få inn inntekter. Vi tjener ikke penger på spotprisen, da den er lik vår innkjøpskostnad. Da må vi få inn inntekt på påslag og fastbeløp. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med kan du ta kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Dårlig kunde service. Legger på telefon når du snakker med kundeservice. Jeg skal finne nytt selskap
Hei, Tom! Her må jeg beklage at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, slik skal det selvfølgelig ikke være. Om du ønsker hjelp kan du gjerne sende oss en e-post til [email protected] så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan. Håper du får en fin dag videre. Hilsen Anders - NorgesEnergi
Godt fornøyd, men ser at andre selskap selger like god strøm til en billigere pris. Jeg vil gjerne kjøpe strøm billigst mulig.
Hei, Olav! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss:) Vi forsøker å levere strømmen til så gode priser vi kan. Ønsker deg en fin dag. Mvh Anders- NorgesEnergi
I den grad man kan ha tillit til de forskjellige strømselskapene så føler jeg Norges Energi ivaretar mine interesser på en god måte. Konkurransedyktig pris, behjelpelige kundebehandlere og oversiktlig app.
Hei, Torun! Vi takker deg for din tilbakemelding:) Vi synes det er hyggelig at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Om det skulle være noe er det bare å ta kontakt med kundesenteret hos oss:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi
Middels fornøyd, synes det kunne vært lavere fastpris
Hei, Inger! Vi takker deg for din tilbakemelding. Det er dessverre ikke stort jeg får gjort med fastbeløpet, men om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Utrolig arrogant holdning av kundeservice til oppsigelse / flytting
Hei, Tormod! Vi takker deg for din tilbakemelding. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Om du har noen spørsmål eller trenger hjelp til noe annet ønsker jeg gjerne at du tar kontakt med oss på kundesenteret, så skal vi hjelpe deg etter beste evne. Ønsker deg en riktig fin dag! Med vennlig hilsen Anders/NorgesEnergi
Har hele tiden brukt en strømkonto som jeg betaler fast beløp etter eget ønske, men får anbefalinger fra Norges eneri som jeg stort sett følger. Kunne tenke meg muligheten til en hver tid kunne gå inn å se på hva får i strømstøtte (kr.)?
Hei, Per! Vi takker for din tilbakemelding! Jeg antar at du her mener strømstøtte så langt i måned. det er dessverre ikke helt på plass, men noe våre utviklere jobber med å få på plass! Du kan se strømstøtten under faktiske fakturaer på Minside, der finner du også hvor mye du har fått i strømstøtte i den foregående måneden. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt dersom du skulle ha flere spørsmål angående dette:) Med vennlig hilsen Anders - NorgesEnergi