NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De prakker på deg produktet Norgespakken uten at du får info - koster deg kr. 71,- pr. mnd.
Hei Odd, Man skal alltid få informasjon om fordelsprodukt og vilkår for produktet før dette registreres i strømavtalen. Alle våre fordelsprodukter er valgfrie og uten binding. Kontakt oss derfor gjerne dersom du er usikker på hvorfor du eventuelt har fått med dette produktet i din strømavtale hos oss. Mvh Nina, NorgesEnergi
Har ikke vært kunde så lenge, men jeg tror Norges Energi er bra på pris.
Hei Solfrid! Vi håper du blir fornøyd med din strømavtale hos oss, dersom det er noe du lurer på er du hjertelig velkommen til å ta kontakt. Vi har åpent mandag-fredag 08-16 og kan nås på tlf 38 10 00 80. Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bruker dem lenge og er ganske fornøyd. Billig og enkelt.
Hei Tomasz! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Har alltid fått den avtalen jeg er lovt. Regningene er aldri noen overraskelse, samme hver mnd. Hyggelig kundeservice.
Hei Wenche, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss, det er viktig for oss! Ønsker deg en fin dag! Mvh Nina, NorgesEnergi
Setter pris på god kontakt med mennesker som hjelper! Kontakt med mennesker er bra, det liker jeg.
Hei Bjørg, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakmelding, det setter vi stor pris på! Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Ønsker deg en fin dag, Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg forholder meg til Forbrukerrådets analyse som viser at min avtale om spotpris hos Norgesenergi ikke egentlig er en spotprisavtale, men inneholder skjulte kostnader. Det er provoserende og jeg har byttet leverandør. Prissammenligning viser også at mange selskaper gir en bedre spotprisavtale.
Hei Jan, Denne kostnaden som Forbrukerrådet henviser til, også kalt regulerkraftkostnaden, utgjør om lag 20 kroner per år for en gjennomsnittskunde. Da har vi tatt utgangspunkt i at strømforbruket er 15 000 kwh året. Det er er leit å høre at du har byttet leverandør da vi selvføgelig ønsker at du skal være fornøyd med din strømavtale hos oss. Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt! Mvh Nina, NorgesEnergi
Får Mail om strømavtale og jeg er veldig glad og setter utrolig pris på det, denne gangen ringte jeg forsent for å binde avtalen for mars/april , men jeg må skjerpe meg og kontakte dere 🥰😃🌺 ha en god dag og takk for fin service🌺😃
Hei Reidun! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Kontakt oss gjerne ved neste fastpristilbud, så registrerer vi fastpris for deg! Ha en fin dag, Mvh Nina, NorgesEnergi