NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk hjelp til det jeg spurte om med en gang, så jeg er veldig fornøyd
Hei, Oddvar Ø! Så flott å høre at du opplever det som raskt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter, for hjelp til det du lurte på! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Truls, NorgesEnergi
Har hatt overkommelige strømregninger vinteren 20/21. Norgesenergi er grei å komme i kontakt med på telefon.
Hei, Gro! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Truls, NorgesEnergi
Har vært kunde hos Norges Energi i et år, og jeg har ingen ting å klage på.
Hei Mari, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Begynte med billig strøm,men det varte ikke så veldig lenge.så di siste 4 mnd har jeg aldri hatt så store strøm regninger før.
Hei Roger! Dessverre har strømprisene gjort et kraftig hopp etter et unormalt lavt nivå i 2020. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi ser på din strømavtale, og om vi kan gjøre noen forbedringer på avtalen. Det viktige for oss er at du er fornøyd med din strømavtale! Du kan kontakte oss per tlf: 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi
Opplever at strømpris er konkurransedyktig og enkelt med alle mine abonnement på samme sted Stoler på at prisene er til mitt beste
Hei Guro! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd med din avtale hos oss. Mvh Nina, NorgesEnergi
Når jeg bestille fast pris,,så burde ikke fakturaen øke for hver nye fakturaene som kommer vær måned som jeg opplever helle tiden, Når jeg bestiller fast pris så burde det være fast pris ikke dyrer eller biligger.
Hei Frode A! Vi setter stor pris på tilbakemelding. Vedrørende fastpris som du nevner antar jeg at det er betalingsløsningen Strømkonto du referer til. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor det har skjedd så ofte. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
God.. Men liker dårlig vinkraft utbygging og har vurdert skifte pga dette.
Hei, som en strømleverandør som ikke produserer egen strøm, kan vi dessverre ikke styre hvordan strømmen vi kjøper via NordPool er produsert. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi