NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Når jeg bestille fast pris,,så burde ikke fakturaen øke for hver nye fakturaene som kommer vær måned som jeg opplever helle tiden, Når jeg bestiller fast pris så burde det være fast pris ikke dyrer eller biligger.
Hei Frode A! Vi setter stor pris på tilbakemelding. Vedrørende fastpris som du nevner antar jeg at det er betalingsløsningen Strømkonto du referer til. Strømkonto er en betalingsmetode som gir deg mulighet til å betale et fast beløp hver måned slik at man unngår høye fakturaer på vinteren og lave på sommeren. Vi regner ut ditt anbefalte månedbeløp utifra ditt forventet årlige strømkostnad og deler den på 12. Dersom vi ser at dine årlige strømkostnader endrer seg så kommer vi til å regne ut et nytt anbefalt beløp, men vi ønsker gjerne å undersøke hvorfor det har skjedd så ofte. Gjerne ta kontakt med oss på tlf 38 10 00 80 eller epost [email protected] så kan vi undersøke for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi
God.. Men liker dårlig vinkraft utbygging og har vurdert skifte pga dette.
Hei, som en strømleverandør som ikke produserer egen strøm, kan vi dessverre ikke styre hvordan strømmen vi kjøper via NordPool er produsert. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Ring dem,mail dem eller gå på min side, alltid hjelpsomme
Hei, Kari! Så flott å høre at du opplever det som raskt og enkelt å få god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Svarer kjapt når jeg tar kontakt . Og får greit svar. Meget hyggelig kundeservice
Hei, Kari! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
De fakturere for produkter en ikke har bestilt eller godtatt. Kaller det for sparekpakke, men er en arbridsledighetsforsikring.
Hei Tore, Sparepakken kan gi deg ulike betalingsfritak dersom du blir arbeidsledig, sykemeldt eller opplever strømskader i hjemmet. Blir du arbeidsledig eller sykemeldt, kan vi dekke strømregningene for deg i opptil 4 måneder. Opplever du strømskader som lynnedslag o.l. kan vi dekke egenandelen til forsikringsselskapet med opptil kr 5000.- Gjennom enkle grep kan man også redusere forbruket med 10-20% årlig ved å ringe våre erfarne sivilingeniører for gode tips og råd. Ved innsalg av produktet skal man alltid få god informasjon om hva produktet inneholder og pris på produktet. Dersom du er usikker på hvorfor dette produktet har vært registrert i din avtale hos oss må du gjerne ta kontakt, så skal vi undersøke dette nærmere. Du kan nå oss per tlf 38 10 00 80 eller sende oss en e-post til: [email protected] Mvh Nina, NorgesEnergi
Avtalen gjelder bare i 6 mnd. Etter det blir jeg automatisk flyttet over på en dyr avtale. Det positive er det det står på min side hvilken avtale jeg blir flyttet til. Må passe på å bytte strømleverandør.
Hei Odd, Dersom du har hatt en strømavtale hos oss som gjelder i 6 måneder skal du alltid tydelig informeres om at du settes over på en annen strømavtale etter 6 måneder ved avtaleinngåelse. Du kan selvfølgelig også ta kontakt med oss etter 6 måneder dersom du ønsker en annen strømavtale, så vil vi hjelpe deg å finne best strømavtale basert på ditt personlige forbruk. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Mulig det kan være en dyr spotpris og yalla, men selskapet oser eksklusivitet og har en utmerket kundeservice jeg gjerne betaler det lille ekstra for. Anbefaler selskapet!
Hei Jeanett! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi