NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ville ha prismatch på min spotsvtale. Kundeservice hjalp meg å spare penger og var hyggelig og behjelpelig.
Hei Torbjørn M. Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - NorgesEnergi
Umulig å komme inn på din side. Ingen mulighet å komme i kontakt med kundeservice på telefon. Helt umulig å komme i kontakt med Norgesenergi for å si opp strømavtalen ved salg av hus. Får ikke meldt ifra.
Hei Laila. Vi har dessverre mye pågang for tiden, og det resulterer i lengre ventetid. Vi beklager dette. Ta gjerne å send oss en epost ([email protected]) eller kontakt oss per telefon (38 10 00 80) slik at vi kan undersøke hvorfor du ikke kommer inn på Minside samt registrere utflytting. Mvh Ida - Norgesenergi
Jeg gikk langt over kredittgrensen selv om eg betalte inn . Skjønner ikke hvorfor. Å det som sto på min side stemte aldri med fakturaer. Er rett å slett blitt lurt av dem.
Hei Helge B. Strømkonto gir deg muligheten til å fordele strømutgiftene jevnt utover året. Hver måned mottar du en faktura med et anbefalt beløp og et minstebeløp. Når vi regner ut ditt anbefalte månedsbeløp tar vi utgangspunkt i din forventede årlige strømkostnad og deler den på 12. Du betaler en lik sum hver måned istedenfor høye faktura om vinteren og lave om sommeren. Etter vi har mottatt ditt forbruk fra din netteier produserer vi faktura som trekkes ut av Strømkontoen som du jevnlig betaler inn til. På denne måten kan du betale det samme hver måned, og avregningene skjer fortløpende. Dersom anbefalt beløp er lavere enn din reelle faktura så blir det brukt av kredittgrensen. Saldo på strømkonto står på din faktura som du mottar for strømkontoen. Når det gjeder dine faktura på Minside så ønsker jeg gjerne å undersøke det for deg. Ta gjerne kontakt på tlf: 38 10 00 80. Mvh Ida - NorgesEnergi
Bra og informative meldinger hver måned som dekker alle viktige bruks opplysninger.
Hei Leif! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
For meg er det greit å ha et fast månedlig beløp. Det gjør at strømregningen er forutsigbar
Hei Ingrid! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår betalingsløsning, Strømkonto. Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos NorgesEnergi. Mvh Nina, NorgesEnergi
Hyggelige kunde behandlere og lett og komme i kontakt med selskapet. Fordeler ved lengre sykemeldinger.
Hei Wibeche! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Det er flott å høre at du er fornøyd med våre kundebehandlere, og strømforsikringen vi tilbyr. Mvh Nina, NorgesEnergi
Flott behandling og ble møtt med vennlighet, og hjelp som de virkelig ville at jeg hadde det bra. Møtt med fin respekt, og anbefaler alle om å ta en sjekk hos Norgesenergi
Hei Bjørn, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi, og håper du vil fortsette med det! Mvh Nina, NorgesEnergi