NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundebehandling. Etter et dødsfall, bør man kunne gjøre litt mer for en kunde. Får ikke engang kopi av faktura, så jeg kan betale
Hei Ina! Ved dødsfall er vi nødt til å forholde oss til personvernloven, GDPR. Vi ønsker selvsagt å være behjelpelig ved betaling av faktura, men vi må ha nødvendig dokumentasjon i tilfeller hvor kunden har gått bort for å kunne utgi informasjon eller gjøre endringer. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du trenger informasjon om hvilken informasjon vi trenger. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Veldig fornøyd med avtale, muligheten til å hoppe mellom spot og variabel, samt prismatch. Kan spare mange hundrelapper om man bruker bittelitt tid på strøm! Anbefales :)
Hei, Henrik! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Jeg er veldig fornøyd med NorgesEnergi . Mitt problem er at jeg bor i en tomannsbolig med felles varmtvannsbereder, garasje, vaskerom og bod. Alt dette som erfelles går på meg, mitt strømskap og min regning.sånn har det vært siden jeg flyttet hit 1 april i fjord. De som bor over meg nekter å betale sin andel og jeg sitter i en håpløs situasjon da jeg på de siste mnd ikke har økonomi til åbetale hele altet alene…. Jeg håper NorgesEnergi kan hjelpe. Pga 3 operasjoner i fjord har og er jeg langtidssykemeldt og har betydelig lavere inntekt enn normalt
Hei, Catharina L! Gjerne ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, hverdager 08.00 - 16.00, så skal vi se på din avtale sammen med deg :) Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gode samtaler. Har ingen dårlige erfaringer. Ikke behov for å bytte utenom prisen
Hei, Helge R! Så flott å høre at du har hatt gode opplevelser i kontakt med vårt kundesenter! Det er utrolig viktig for oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Mine erfaringer med norgesenergi.no har alltid vært positive. Forutsigbart og god kundeservice. Alt i alt tilfreds med mitt valg av strømleverandør
Hei, Monica! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi. Det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Gode avtaler (priser) God kundebehandling: vennlige, hjelpsomme og kunnskapsrike medarbeidere Gode sider (‘mine sider’) for egenoppfølging
Hei, Kristin! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos NorgesEnergi! Kontakt gjerne vårt kundesenter om det skulle være noe vi kan hjelpe deg med. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Responstid / kundeservice kan forbedres Oppgitt feil åpningstider på nettsidene for kundeservice. Unødvendig
Hei Ola l! Grunnet de høye strømprisene, prognosene for strømprisen fremover samt støtteordningen fra staten er det dessverre til tider noe lenger svartid enn vi ønsker å tilby. Vi jobber hver dag for å forbedre svartiden vår. Hyggelig å se at du ellers er fornøyd med NorgesEnergi - det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.