NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Med strømselskapene blir man jaget ned av folk som skal selge deg et stykke himmel, ser det ut til. Det jeg var fornøyd med var mellom strømkonto alle prissikringer så selv om det ikke var det billigste så var kostnaden klar og forutsigbar. Inntil i år. Norgesenergi hadde ingen merknader til prisøkninger til tross for prisgaranti og det, og ingen steder har det kommet frem at ekstrakostnadene kom på strømkontoen. Jeg har ikke tid til å se på apper, logge inn på konto, hvis jeg ikke har noen grunn til det og grunn til at jeg ikke kunne se. Jeg endte opp med ca 5000 / mnd, hvor 12 000 pluss kom via strømkonto. De har høy grense på brukskontobetalinger først etter at prisene begynte å normalisere seg. Ok, jeg skal ikke stole på bragder, det stemmer, men hvis jeg må sjekke alt, så kan jeg like gjerne være foruten og det skal vi ikke være, før vi er melkekyr og det er vår plikt å kjøpe. Ikke sant? Har kontaktet selskapet flere ganger og bedt om å bli oppringt av noen med noe å si. En har fra en kvalitetsavdeling, hvor han ringte ubeleilig. Har bedt om å bli oppringt igjen etter en tidsbestilling han bestilte mandag morgen, mens jeg var på reise og har ikke sett den. Hvem bestiller et møte ietter samtall en fredag ettermiddag til en mandag morgen når jeg sier at jeg skal reise hele helgen? Så mitt offisielle standpunkt er, ok, jeg betaler ekstrakostnaden og kvitter meg med norsk energi som leverandør. Jeg ser på det som en svindel og selv om jeg ikke får støtte fra et juridisk perspektiv, vil jeg vurdere og kalle det en svindel. Og i all framtid kommer det innlegg fra meg om dette, så andre vet å se klart og nøye på og sjekke hva som skjer, og at tjenestene du kjøper i tillegg faktisk gir det de lover, før for meg virker det at det mer penger ut av lommen min, men nær det kommer til utfallet: huset vinner alltid.
Hei Adam, Det er dessverre litt vanskelig å gi deg en tilbakemelding uten å ha mulighet til å se på ditt kundeforhold hos oss. Vi ønsker derimot gjerne å undersøke din klage nærmere og håper derfor du har mulighet til å kontaket oss igjen. Dersom det er tidspunkt som ikke passer må du gjerne gi oss en tilbakemelding om når det eventuelt passer at vi kontakter deg, så skal vi selvsagt prøve så godt vi kan å tilpasse oss. Kontakt oss gjerne via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Nina - NorgesEnergi
Meget god informasjon fra kundebehandler følte jeg fikk gode svar og ble ivaretatt på en veldig god måte🤗
Hei Kjetil H, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte oss igjen. Mvh Nina - NorgesEnergi
De selger forsikringer man ikke trenger og når det er eldre mennesker man selger slikt til så gjør man det sikkert til andre sårbare grupper også. Når de så nå slutter å gjennomfakturere for nettleien og har høyre påslag enn sine konkurrenter bør man styre unna. De er neppe verstinger, men like fullt i en gruppe strømselgere man helst ikke vil ha inn i heimen.
Hei Lars, Strømforsikring er en av våre strømtjenester. Deler av produktet gjelder for dekning av strømfaktura dersom man blir sykemeldt, arbeidsledig eller permittert. Produktet dekker også egenandel av innbo- og løsøreforsikring med inntil 5000,- kr for skade som skyldes lynnedslag eller annet elektrisk fenomen. I tillegg gir produktet deg mulighet til å få personlig energirådgivning slik at du kan redusere strømforbruket med 10-20% årlig. Derfor vil produktet være nyttig uavhengig av om man er i arbeid eller ikke. Produktet er valgfritt og uten binding, skulle man ikke ha behov for produktet kan man kontakte kundesenteret, så fjerner vi selvsagt dette fra strømavtalen. Det stemmer at NorgesEnergi nå avslutter tilbudet om gjennomfakturering. I en større befolkningsundersøkelse Ipsos gjennomførte på vegne av oss, svarte svært mange at de synes det er vanskelig å forstå strømmarkedet. Noe av det som gjør det vanskelig er at det er så mange ulike elementer som sammen bidrar til strømregningen. Det er strømprodusenter, leverandører, staten og nettselskaper som alle påvirker størrelsen på faktura. Ved å dele gjør vi det tydeligere for deg som kunde hva du betaler for, og hvem du betaler til. Tidligere i år forenklet vi også våre strømabonnement. Vi fjernet da påslaget på strømavtalene våre og erstattet dette med en fast månedspris. For at vi skal kunne holde prisene nede, må vi redusere kostnadene våre. Dette er et av tiltakene vi gjør for å få til det. Kontakt gjerne vårt kundesenter dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av strømavtalen din hos oss. Du kan kontakte kundesenteret per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina - NorgesEnergi
Gir feilinformasjon om kundeforhold og faktura. Og veldig rask til å avslutte samtalen så man sitter igjen med det man startet med - ingenting.
Hei Marie, Det er svært beklagelig å høre at du ikke fikk tilstrekkelig hjelp i kontakt med vårt kundesenter, det ønsker vi selvsagt ikke. Håper derfor du har mulighet til å kontakte oss igjen, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Mvh Nina , NorgesEnergi
De har en side de henviser til som din side. Der finner du ikke mye relevant. Det er som regel en eller annen feil her, som de beklager, men jobber med.
Hei Arild! Vi sender faktura, med fakturagrunnlag, til kundene våre enten per post eller som eFaktura. Vi er pliktig til å sende fakturagrunnlag, da beløpet på fakturaen varierer fra måned til måned helt avhengig av strømpris og forbruk. Håper du har mulighet til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80, sånn at vi får undersøkt hvorfor du ikke mottar fakturagrunnlag. Fakturagrunnlag er til en hver tid tilgjengelig på Min Side, og vi jobber hele tiden med å gjøre opplevelsen på Min Side så god som mulig for kundene våre. Mvh Anna, NorgesEnergi.
Dårlig info vedr pris på strøm og sammelignet med andre leverandører
Hei, Vidar O! Vi takker for din tilbakemelding! Vi holder på med utvikling av tjenester på MinSide som vil gjøre det mer oversiktlig for kunder hvilken strømpris en har, hvor mye strømforbruk og kostnad for strømforbruk, som oppdateres i sanntid. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Husker ikke helt, men tror vi har vært kunde hos Norges Energi i mer enn 20 år. Vi har alltid opplevd Norges Energi som hjelpsom og snare med å gi råd og veiledning når vi trengte det. I tillegg så har vi benyttet oss av rabatter på El-kjøp og tjent mange tusen der i forb. med renovering av kjøkken, bl. a. Prismessig er vi klar over at andre er billigere, men det har likevel ikke vært avgjørende for oss da prisforskjellene har vært marginale.
Hei, Borghild S! Så hyggelig å høre at du er fornøyd strømkunde hos NorgesEnergi over lengre tid. Det betyr mye for oss. Mvh, Truls - NorgesEnergi