⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NorgesEnergi
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dere kunne vært billigere

Omtale av  Ivar

NorgesEnergi har ikke nettleie,først skal man betale til NorgesEnergi så kommer nettleia i tilleg

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 14:11

Hei Ivar, Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at mange synes strømmen er altfor dyr om dagen, det synes vi også. Om du ønsker vi skal sjekke om vi kan gi deg en billigere avtale enn den du har må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Når det gjelder gjennomfakturering, altså strøm og nettleie på samme faktura, så opplevde vi at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. ​Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura eller din strømavtale, så må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 Mvh Arne, NorgesEnergi

Nyttig (0)

For å bli kunde

Omtale av  Pascoal

Jeg har valgt p bli kunde via El-kjøp. Men har ikke mottatt noe info ennå.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:07

Hei Pascoal, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du ikke fikk den informasjonen du trengte. Om du enda ikke har fått den informasjonen du behøvde, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 , så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Lading av el Bil

Omtale av  Erling N

Bkk anbefaler å lade el bil om natten, tviler på at det svarer seg. For oss som er har mulighet til å lade i perioder på dagtid når spotpris er er lav må det være bedre utnyttelse. Erfarer ellers at fastpristiltid er fra norgesenergi kan bli kostbart. Januar februar kostet meg kr.1500.- ekstra, det svir, aldri mer prøve det.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 14:04

Hei Erling, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du hadde dårlig erfaring med fastpristilbudet vårt i januar og februar. Når det gjelder våre fastpristilbud gjennom tillegsproduktet Prissikring, er hovedfordelen at man skal få en god og forutsigbar pris. Det er vanskelig å forutse om det blir lønnsomt i forhold til spotpris, da det er flere faktorer som påvirker strømprisen på markedet, men historisk sett så har prissikringstilbudene ofte lønnt seg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Enkelt og greit

Omtale av  Gordon

Ingen skjulte tillegg, de leverer de som de sier, kjempe fornøyd med mitt valg av bytte til NorgesEnergi, var det noe som jeg kunne ønske meg, så må det være bedre fastpris tilbud og over lengre tid.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 12:16

Hei Gordon, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med avtalen din. Per idag har vi ikke fastprisavtaler, utover det som blir tilbudt i tilleggsproduktet Prissikring, men vi setter pris på forslaget ditt og tar det med videre. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Forferdelig leverandør av mobilabonnement

Omtale av  Torjus

Ble oppringt med et «fantastisk» tilbud om halvpris av hva jeg betalte i daværende mobilabonnement. Ble lovet halvpris og det ene og det andre, forklarte at jeg trengte E-sim/dual-sim , elektronisk tvillingsim for å koble opp SIM-kortet fra jobb telefonen på mitt private SIM-kort så jeg kunne bruke en telefon. Dette hadde jeg muligheten til hos forrige leverandør og var veldig fornøyd med det. Dette skulle jeg ha muligheten til hos Norgesenergi også, men det viste seg å ikke være sant, ble tilsendt et tvillingsimkort som var det jeg påpekte jeg ikke skulle ha fordi jeg trengte dual sim for å slippe to telefoner. Hele opplegget har vært en fiasko og svært misfornøyd med dekning, kundeservice og rotete fakturaer. Disse to «halvpris månedene» som skulle gjøre det verdt å bytte abonoment har bare blitt tull, fakturaene har endt opp på det samme eller dyrere enn hva jeg betalte tidligere til tross for at dette skulle være «halvpris». Etter å sagt opp abonomentet og fått utrolig lite hjelp av kundeservice med dårlige svar angående fakturaene, må jeg betale for nærmest en hel ny måned hvor jeg ikke bruker abonomentet grunnet jeg har byttet til tidligere leverandør.

Svar fra NorgesEnergi
05.08.2022 13:49

Hei Torjus, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse som mobilkunde hos oss, og at du ikke fikk de vilkårene du ble lovet ved innsalget. Når det gjelder oppsigelsestid opererer vi som de fleste andre mobilleverandører med oppsigelsestid ut måneden. Det vil si at dersom du bytter abonnement midt i måneden vil du allikevel få faktura på abonnementspris ut den kalendermåneden. Dette står beskrevet i avtalevilkårene våre. Ut ifra det du skriver høres det ut som du har fått mye ulik informasjon av oss, og det må vi beklage. Om du ønsker at vi skal se nærmere på avtalen du hadde og fakturaene er det veldig fint om du kontakter vår kundeservice på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan, og rette opp dersom det har skjedd noe feil. Mvh Arne - NorgesEnergi

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Stømmafia hele gjengen

Omtale av  Arnor N

Dere er endel av strømmafiaen her sør, som kun tenker på å tjene mest mulig på bekostning av oss forbrukere. M**kafolk!!

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:13

Hei Arnor, NorgesEnergi er en strømleverandør og ikke en strømprodusent. Vi har ingen fortjeneste pga de høye strømprisene som er nå. Vi ønsker å kunne være en lavprisaktør som tilbyr gode strømavtaler til våre kunder. Dersom du er strømkunde hos NorgesEnergi, må du gjerne kontakte vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din hos oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)

Rotet og uoversiktlig

Omtale av  Pham Q. V

Det å gå fra felles faktura til separate skaper bare ukontrollerbar situasjon. Det må ventes 2 regninger fra 2 forskjellige steder, BARE ROTET

Svar fra NorgesEnergi
20.07.2022 15:12

Hei Pham, Vi opplevde at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. ​Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. Ønsker deg en god sommer, mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (0)
NorgesEnergi har 2 091 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NorgesEnergi mener

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR