NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Raskt svar på mine spørsmål. Ikke noe ventetid i telefonkø. Hyggelig og forståelsesfull konsulent på mine spørsmål
Hei Terje, Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er kjekt å høre at du fikk svar på det du lurte på. Ta kontakt med oss dersom det skulle være flere spørsmål! Ha en god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
NorgesEnergi har ikke nettleie,først skal man betale til NorgesEnergi så kommer nettleia i tilleg
Hei Ivar, Takk for tilbakemeldingen din. Vi forstår at mange synes strømmen er altfor dyr om dagen, det synes vi også. Om du ønsker vi skal sjekke om vi kan gi deg en billigere avtale enn den du har må du gjerne kontakte oss, så skal vi selvsagt undersøke det nærmere. Når det gjelder gjennomfakturering, altså strøm og nettleie på samme faktura, så opplevde vi at mange av våre kunder synes det var vanskelig å forstå hva man betaler for strømmen og hva som går til nettleie. Derfor mottar man nå en faktura som viser strømforbruket, og en egen faktura som viser nettleien. Nettleien vil da sendes direkte fra din netteier. Vi forstår derimot at noen av våre kunder gjerne skulle ønske at vi fortsatt kunne sendt strømforbruk og nettleien på en faktura. Slik lovverket er i dag er det ikke mulig for oss å differensiere og gi noen kunder muligheten til å få alt på en faktura. Dersom vi skal ha en gjennomfaktureringsavtale med et nettselskap må det gjelder for alle kundene i dette området. Skulle du ha flere spørsmål angående deling av faktura eller din strømavtale, så må du gjerne kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80 Mvh Arne, NorgesEnergi
Jeg har valgt p bli kunde via El-kjøp. Men har ikke mottatt noe info ennå.
Hei Pascoal, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du ikke fikk den informasjonen du trengte. Om du enda ikke har fått den informasjonen du behøvde, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38 10 00 80 , så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne - NorgesEnergi
Bkk anbefaler å lade el bil om natten, tviler på at det svarer seg. For oss som er har mulighet til å lade i perioder på dagtid når spotpris er er lav må det være bedre utnyttelse. Erfarer ellers at fastpristiltid er fra norgesenergi kan bli kostbart. Januar februar kostet meg kr.1500.- ekstra, det svir, aldri mer prøve det.
Hei Erling, Takk for tilbakemeldingen din. Beklager at du hadde dårlig erfaring med fastpristilbudet vårt i januar og februar. Når det gjelder våre fastpristilbud gjennom tillegsproduktet Prissikring, er hovedfordelen at man skal få en god og forutsigbar pris. Det er vanskelig å forutse om det blir lønnsomt i forhold til spotpris, da det er flere faktorer som påvirker strømprisen på markedet, men historisk sett så har prissikringstilbudene ofte lønnt seg. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker mer informasjon om våre avtaler, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Mvh Arne, NorgesEnergi
Ingen skjulte tillegg, de leverer de som de sier, kjempe fornøyd med mitt valg av bytte til NorgesEnergi, var det noe som jeg kunne ønske meg, så må det være bedre fastpris tilbud og over lengre tid.
Hei Gordon, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med avtalen din. Per idag har vi ikke fastprisavtaler, utover det som blir tilbudt i tilleggsproduktet Prissikring, men vi setter pris på forslaget ditt og tar det med videre. Ønsker deg en fortsatt god sommer! Mvh Arne - NorgesEnergi
Ble oppringt med et «fantastisk» tilbud om halvpris av hva jeg betalte i daværende mobilabonnement. Ble lovet halvpris og det ene og det andre, forklarte at jeg trengte E-sim/dual-sim , elektronisk tvillingsim for å koble opp SIM-kortet fra jobb telefonen på mitt private SIM-kort så jeg kunne bruke en telefon. Dette hadde jeg muligheten til hos forrige leverandør og var veldig fornøyd med det. Dette skulle jeg ha muligheten til hos Norgesenergi også, men det viste seg å ikke være sant, ble tilsendt et tvillingsimkort som var det jeg påpekte jeg ikke skulle ha fordi jeg trengte dual sim for å slippe to telefoner. Hele opplegget har vært en fiasko og svært misfornøyd med dekning, kundeservice og rotete fakturaer. Disse to «halvpris månedene» som skulle gjøre det verdt å bytte abonoment har bare blitt tull, fakturaene har endt opp på det samme eller dyrere enn hva jeg betalte tidligere til tross for at dette skulle være «halvpris». Etter å sagt opp abonomentet og fått utrolig lite hjelp av kundeservice med dårlige svar angående fakturaene, må jeg betale for nærmest en hel ny måned hvor jeg ikke bruker abonomentet grunnet jeg har byttet til tidligere leverandør.
Hei Torjus, Takk for tilbakemeldingen din. Vi beklager at du hadde en dårlig opplevelse som mobilkunde hos oss, og at du ikke fikk de vilkårene du ble lovet ved innsalget. Når det gjelder oppsigelsestid opererer vi som de fleste andre mobilleverandører med oppsigelsestid ut måneden. Det vil si at dersom du bytter abonnement midt i måneden vil du allikevel få faktura på abonnementspris ut den kalendermåneden. Dette står beskrevet i avtalevilkårene våre. Ut ifra det du skriver høres det ut som du har fått mye ulik informasjon av oss, og det må vi beklage. Om du ønsker at vi skal se nærmere på avtalen du hadde og fakturaene er det veldig fint om du kontakter vår kundeservice på telefonnummer 38 10 00 80, så skal vi selvsagt hjelpe deg så godt vi kan, og rette opp dersom det har skjedd noe feil. Mvh Arne - NorgesEnergi
Dere er endel av strømmafiaen her sør, som kun tenker på å tjene mest mulig på bekostning av oss forbrukere. M**kafolk!!
Hei Arnor, NorgesEnergi er en strømleverandør og ikke en strømprodusent. Vi har ingen fortjeneste pga de høye strømprisene som er nå. Vi ønsker å kunne være en lavprisaktør som tilbyr gode strømavtaler til våre kunder. Dersom du er strømkunde hos NorgesEnergi, må du gjerne kontakte vårt kundesenter dersom du ønsker en gjennomgang av avtalen din hos oss. kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi