NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av selger for NorgesEnergi som maste og nærmest ba på sine knær om å få meg til å tegne bedriftsabonnement hos dem. Han sa ingenting om bindingstid eller oppsigelsestid. Jeg må nå avslutte abonnementet fordi huset er solgt. Ved henvendelse til NorgesEnergi fikk jeg opplyst at det var 6 mnd.oppsigelsestid. Abonnementet måtte sies opp hos nettleverandør og ikke til NorgesEnergi. De forlanger kr. 3000 for å avslutte mitt abonnement. Mitt råd. Skygg unna NorgesEnergi.
Svindel fra start til slutt. Folk har sparepakke uten at de vet om det. Anbefaler ingen dette firmaet
Aggressiv markedsføring, lang bindingstid og langt fra lav pris, men mange skjulte kostnader som de aldri snakket høyt om!
Har hatt NorgesEnergi som strømleverandør noen år nå og har ikke hatt hverken god eller dårlig erfaring med de før nå. Etter en sms i november om trøbbel med avtalegiro betalte jeg regningen manuelt på oppfordring fra NorgesEnergi. Noen uker etter kommer det ny regning til forfall i nettbank pålydende det dobbelte av hva som er normalt på denne tiden av året. Regnet derfor med at de hadde gjort feil og i fakturaen står det i tillegg at de har lagt sammen 2 mnd og derfor trekker jeg fra forrige mnds beløp før den går til betaling. Så kommer det nå, like før jul et inkassovarsel på beløpet jeg allerede har betalt for over en mnd siden. Etter å ha snakket med kundeservice får jeg beskjed om å se bort fra inkassovarselet fordi de hadde gjort feil. Glad og fornøyd kaster jeg det i søpla for så og få mail om at beløpet er knyttet til faktura, så det er "bare" å betale inn resterende beløp på flere tusen kroner. Som jeg allerede har betalt. I tillegg kom det ei ekstra regning på over 600 kr som jeg ikke skjønner noe av. Bytter selskap I DAG!
Disse lurte meg til å kjøpe bedriftsavtale som de lovet var billigere, og bedre enn den jeg hadde. Jeg spurte om flere aspekter ved avtalen og de sa det var 12mnd binding men ikke noe annet, de har 6 MND OPPSIGELSE! Og nevner ikke MVA når de snakker om bedriftsavtalen som gjør at det blir dyrere enn med vanlig abonnement. Jeg sa klart ifra om at jeg betalte strømmen hjemme privat, selv om jeg hadde ett organisasjonsnummer men det var vist ingen problem sa de, til hel#¤tte med disse svindlerene!
Selgeren som ringte fremstiller det som at han gir deg noe som er helt spesielt, og påstår at at dette er en del av en konkurranse du har kommet langt i, samt at denne avtalen kun er for enkelte utvalgte. Avtalen skal da være helt uten alt av gebyrer slik at Norgesenergi ikke tjener noe på dette, men at jeg skulle få den siden jeg hadde kommet meg så langt i denne konkurransen. Jeg trodde selvfølgelig ikke på at noen vil selge et produkt uten fortjeneste, og ville derfor ha vilkår og priser oversendt pr. mail. Dette fikk jeg aldri. Når avtalen endelig kom opp på "min side" hos Norgesenergi, så ble det tydelig at her var det ikke noe spesielt overhodet. Han sa også at jeg skulle få med en "sparepakke", da uten å si at dette kostet meg noe. Den var selvfølgelig lagt ved som ekstra kostnad. Det viser seg nå at dette er en Norgesenergi-avtale som heter "Topp 10-garanti". Selgeren har m.a.o. solgt inn en helt ordinær avtale som ikke engang viser seg å være mest passende til mitt forbruk. Kundeservice beklaget ikke en gang at deres selgere holder på slik, men kunne velvillig endre avtale til en som passet meg bedre. Seriøse aktører avklarer slikt før man tegner en strømavtale hos dem. Angreskjema er selvfølgelig sendt inn og jeg er tilbake hos min gamle leverandør som jeg ikke fatter at jeg forlot til å begynne med. Takk for mitt 48 timer lange kundeforhold, Norgesenergi, og for at dere kastet bort tiden min. Vi sees aldri igjen!
Den børste kundebehandling jeg har vært utsatt for fra et norsk selskap, og da har jeg handlet med en god del. Ingen kommer i nærheten av NorgesEnergi. Selger tok kontakt per tlf selv om jeg er registrert mot telefonsalg. Kom med fagre lovnader, jeg spurte om det var noen kostnader om jeg ønsket å avslutte avtalen. Det var det ikke fikk jeg høre. Noen måneder senere byttet jeg strømleverandør. Like etterpå dumpet det et krav på kr 500 i bruddgebyr ned i postkassen. Jeg klagde å bestride kravet. Hørte ikke noe fra NorgesEnergi, som likevel valgte å sende inkassovarsel. Jeg har nå sagt i fra at jeg er klar til å møte de i forliksrådet. Dette er første gang jeg har vært borti noe lignende.