NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Disse lurte meg til å kjøpe bedriftsavtale som de lovet var billigere, og bedre enn den jeg hadde. Jeg spurte om flere aspekter ved avtalen og de sa det var 12mnd binding men ikke noe annet, de har 6 MND OPPSIGELSE! Og nevner ikke MVA når de snakker om bedriftsavtalen som gjør at det blir dyrere enn med vanlig abonnement. Jeg sa klart ifra om at jeg betalte strømmen hjemme privat, selv om jeg hadde ett organisasjonsnummer men det var vist ingen problem sa de, til hel#¤tte med disse svindlerene!
Selgeren som ringte fremstiller det som at han gir deg noe som er helt spesielt, og påstår at at dette er en del av en konkurranse du har kommet langt i, samt at denne avtalen kun er for enkelte utvalgte. Avtalen skal da være helt uten alt av gebyrer slik at Norgesenergi ikke tjener noe på dette, men at jeg skulle få den siden jeg hadde kommet meg så langt i denne konkurransen. Jeg trodde selvfølgelig ikke på at noen vil selge et produkt uten fortjeneste, og ville derfor ha vilkår og priser oversendt pr. mail. Dette fikk jeg aldri. Når avtalen endelig kom opp på "min side" hos Norgesenergi, så ble det tydelig at her var det ikke noe spesielt overhodet. Han sa også at jeg skulle få med en "sparepakke", da uten å si at dette kostet meg noe. Den var selvfølgelig lagt ved som ekstra kostnad. Det viser seg nå at dette er en Norgesenergi-avtale som heter "Topp 10-garanti". Selgeren har m.a.o. solgt inn en helt ordinær avtale som ikke engang viser seg å være mest passende til mitt forbruk. Kundeservice beklaget ikke en gang at deres selgere holder på slik, men kunne velvillig endre avtale til en som passet meg bedre. Seriøse aktører avklarer slikt før man tegner en strømavtale hos dem. Angreskjema er selvfølgelig sendt inn og jeg er tilbake hos min gamle leverandør som jeg ikke fatter at jeg forlot til å begynne med. Takk for mitt 48 timer lange kundeforhold, Norgesenergi, og for at dere kastet bort tiden min. Vi sees aldri igjen!
Den børste kundebehandling jeg har vært utsatt for fra et norsk selskap, og da har jeg handlet med en god del. Ingen kommer i nærheten av NorgesEnergi. Selger tok kontakt per tlf selv om jeg er registrert mot telefonsalg. Kom med fagre lovnader, jeg spurte om det var noen kostnader om jeg ønsket å avslutte avtalen. Det var det ikke fikk jeg høre. Noen måneder senere byttet jeg strømleverandør. Like etterpå dumpet det et krav på kr 500 i bruddgebyr ned i postkassen. Jeg klagde å bestride kravet. Hørte ikke noe fra NorgesEnergi, som likevel valgte å sende inkassovarsel. Jeg har nå sagt i fra at jeg er klar til å møte de i forliksrådet. Dette er første gang jeg har vært borti noe lignende.
Da jeg kom hjem leste jeg på data omtalen Norges Energi. Det var ikke mye bra det som ble skrevet om strøm Norges Energi. Sendte e-post til Norges Energi 20.11.2018. Der annullerte jeg strøm avtalen. men har ikke hørt noe. Avtalen med Fjordkraft er sakt opp og er nå Norges Energi. Kan opplyse for to år siden var jeg strømkunde Norges Energi. Da jeg flyttet strøm over til Fjordkraft, ble jeg fakturert med inkasso på kr.700,- vedr. kjøp av mobiltelefon på Elkjøp. Det er vel kanskje lov i disse dager å svindle strømkunder. Regjeringen bryr seg ikke.
Selger på kjøpesenter sa vi fikk en spotpris avtale uten noen form for pålegg. Dette var også det vi kommuniserte at vi ville ha. Når første faktura kommer ser vi at vi er satt opp med en sparepakke til ca 50 kr i mnd. Kontakter kundeservice som fraskriver seg alt ansvar og sier det beste de kan gjøre er å avslutte sparepakke fra den inneværende dato.
Forkastelig dårlig service og oppfølging. Har robbet meg for flere hundre ekstra kroner.
Forbruk strøm kr.24,50- fastbeløp som ingen vet hva er kr 47- Sparepakken som ingen vet hva er kr.49- Fakturagebyr med autogiro kr.49. Dette betyr kr.3,57 pr kW time. Er det noen som snakker om skjulte kostnader?? Dette selskapet har alt for mange passive kunder inklusive meg selv. Gjør noe med det!!