NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Den børste kundebehandling jeg har vært utsatt for fra et norsk selskap, og da har jeg handlet med en god del. Ingen kommer i nærheten av NorgesEnergi. Selger tok kontakt per tlf selv om jeg er registrert mot telefonsalg. Kom med fagre lovnader, jeg spurte om det var noen kostnader om jeg ønsket å avslutte avtalen. Det var det ikke fikk jeg høre. Noen måneder senere byttet jeg strømleverandør. Like etterpå dumpet det et krav på kr 500 i bruddgebyr ned i postkassen. Jeg klagde å bestride kravet. Hørte ikke noe fra NorgesEnergi, som likevel valgte å sende inkassovarsel. Jeg har nå sagt i fra at jeg er klar til å møte de i forliksrådet. Dette er første gang jeg har vært borti noe lignende.
Da jeg kom hjem leste jeg på data omtalen Norges Energi. Det var ikke mye bra det som ble skrevet om strøm Norges Energi. Sendte e-post til Norges Energi 20.11.2018. Der annullerte jeg strøm avtalen. men har ikke hørt noe. Avtalen med Fjordkraft er sakt opp og er nå Norges Energi. Kan opplyse for to år siden var jeg strømkunde Norges Energi. Da jeg flyttet strøm over til Fjordkraft, ble jeg fakturert med inkasso på kr.700,- vedr. kjøp av mobiltelefon på Elkjøp. Det er vel kanskje lov i disse dager å svindle strømkunder. Regjeringen bryr seg ikke.
Selger på kjøpesenter sa vi fikk en spotpris avtale uten noen form for pålegg. Dette var også det vi kommuniserte at vi ville ha. Når første faktura kommer ser vi at vi er satt opp med en sparepakke til ca 50 kr i mnd. Kontakter kundeservice som fraskriver seg alt ansvar og sier det beste de kan gjøre er å avslutte sparepakke fra den inneværende dato.
Forkastelig dårlig service og oppfølging. Har robbet meg for flere hundre ekstra kroner.
Forbruk strøm kr.24,50- fastbeløp som ingen vet hva er kr 47- Sparepakken som ingen vet hva er kr.49- Fakturagebyr med autogiro kr.49. Dette betyr kr.3,57 pr kW time. Er det noen som snakker om skjulte kostnader?? Dette selskapet har alt for mange passive kunder inklusive meg selv. Gjør noe med det!!
Mulig de klarer å levere på en helt standard avtale, men med en gang man har et behov som ikke er helt A4, så blir det bare krøll. Elendig kundeservice, inkompetente svar, ingen vilje til å ordne opp og helt vill på å sende krav og renter, enda det er de som har gjort feil. Hvor mye energi skal man måtte bruke for å komme seg unna dette selskapet?
Skulle bytte selskap fra Norgesenergi og fikk telefon fra Norgesenergi noen dager etter byttet. Greit nok. Men selgeren løy om vilkårene til det nye selskapet og mente at Norgesenergi sine negative tilbakemeldinger på nett bare var ubegrunnet. Styr unna.